Vyhrajte s Airwaves!
S Airwaves to nejlépe roztočil Petr Brunner!
Značka žvýkaček Airwaves zná vítěze originální soutěže „Máš na to? Roztoč to s Airwaves!“ Soutěžící měli za úkol natočit co nejnápaditější video na motivy známé televizní reklamy. I přes náročnost úkolu bylo do soutěže zasláno úctyhodných 42 kreativních videí! Odborná porota vybrala 15. května v klubu JAMM to nejlepší z nejlepších. Vítězem se stal Petr Brunner a odměněn byl částkou 100 000 Kč.
Do finále soutěže „Máš na to? Roztoč to s Airwaves!“ postoupilo na základě hlasování na webových a FB stránkách deset videí inspirovaných televizní reklamou Airwaves. 15. května v JAMM klubu zasedla porota, aby rozhodla, který ze soutěžících se s úkolem nejoriginálněji vypořádal a zaslouží si tak odměnu 100 000 Kč.
Výhercem určila Petra Brunnera, jehož video vyhodnotila jako nejkreativnější. Na vyhlášení nechyběl ani David Gránský, který nejenže zasedl v porotě, ale také celé finále spolu s Evou Burešovou moderoval. David také na začátku soutěže jako motivaci natočil vlastní video.
MOTIVAČNÍ VIDEO DAVIDA GRÁNSKÉHO
Nejen vítězné video můžete sami zhodnotit na www.airwaves.cz/video-soutez/galerie.
Brand manažer značky Airwaves Mark Cichoň si všech deset videí velmi užíval a soutěž hodnotí velmi kladně: „Ve Wrigley rádi podporujeme talentované lidi a dáváme jim příležitost ukázat nám, co dovedou. Příjemně nás překvapil zájem našich fanoušků o takové aktivity a jsme nadšení z kreativity a představivosti, kterou dokázala v soutěžících značka Airwaves podnítit.“
Chcete to také roztočit? Soutěžte o lístky do kina a žvýkačky Airwaves a nadechněte se!
Čeká na vás celkem 10 výher – v každém balíčku dva lístky do kina na film dle výběru v síti Cinestar s platností do 31. 10. 2014 a žvýkačky Airwaves.
Soutěž probíhá od 29. května do 12. června 2014.
Nápovědu najdete na www.airwaves.cz v galerii soutěžních videí.
Pravidla soutěže najdete zde.
Probíhá vyhodnocení soutěže
Soutěž již byla ukončena