Diskuse na téma Soukromé VŠ

Chtěla bych při práci začít studovat nějakou vysokou školu. Kam chodíte vy a jakou byste mi doporučili?

Bettyb 29.09.2016

Jestli jste našli uplatnění, anebo třeba studovat Management je už dávo passé. Nemám vůbec představu, do čeho jít, resp. představu bych tedy asi měla, ale jestli to nebudou vyhozené peníze.

Bettyb 29.09.2016

No mě se jedná konkrétně o ten Bankovní institut vysoká škola.

Ivana 28.09.2016

Pokud ty peníze máte, určitě je do studia investujte. Já mám spolužačku ze základní školy, která vystudovala Mendlovku v Brně, a pak šla ještě na soukromou, kvůli doplnění vzdělání.

Bettyb 25.09.2016

Studoval někdo v Praze obor Management na BIVŠ?

Hana0022 30.05.2015

Pavli, to asi studuješ přerfekci v managementu, že? a jak často je výuka?

Pavla 28.05.2015

já chodím na UAM v Brně- University of applied management, studuji ji dálkově při práci, a je mi to k užitku. Dělám managerskou práci a takhle škola je v managementu výborná

Libuška 22.05.2015

a jaký obor? a soukromou nebo státní?

Hana0022 Libuška 25.05.2015

Docela jsem si říkala, že i soukromou, že ji studuje mín lidí.ale nevím. říkala jsem si třeba ekonomku, ale ta mi nepřijde moc zajímavá.A zajímalo by mě, jestli je studium při práci náročné...?

sněhulák Hana0022 25.05.2015

soukromé jsou nejsnazší a jdou udělat i s promocí za dva roky i dálkově. Jen diplom ze soukromé, seriozní firma nepovažuje za vysokoškolský. Ve státní správě je ale jedno, tam by stačil i diplom z krajského kola Umělecké tvořivosti, pokud by na něm bylo napsáno VYSOKÁ ŠKOLA.

buble sněhulák 30.05.2015

to teda nevím, jak jsi přišel/přišla na to, že ve státní správě je to jedno? Pracuji ve státní správě a jedno to opravdu není. Naopak. Mám vystudovanou ČZU PEF obor Veřejná správa a regionální rozvoj a nadále pokračuji ve studiu. Naopak státní správa začíná hodně přitvrzovat ve vzdělávání. Tak si nejdřív zjisti fakta a pak něco zveřejňuj.....


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.