Diskuse na téma Moda pro chlapeckou postavu

24. 01. 2015 | Móda

Ahoj, prosím o radu. Potřebovala bych poradit s výběrem oblečení. Mám hubenou postavu, spíš chlapeckou a nevím, jaké barvy, střihy by mi slušely. Navíc studuji a nemohu si dovolit drahého stylistu. Ráda bych někoho, s kým budu moct spolupracovat i do budoucna. Poradíte mi někoho?

Alizee 27.12.2023

Já si super věci koupila v galerii Harfa, mají tam teď moc hezký kolekce a s jejich aplikací se dají vychytat nejlepší slevy :-)

Karolína 20.09.2016

Kdyz vite kde a kdy nakupovat tak se toho da sehnat hodne, ted nas tchyne vylakala nakupovat a bylo to i tak super :-D

Majda 03.11.2015

na chlapeckou postavu bych volila boyfriendky nizke boty-treba z joealex tam jsem ted uloviladobre botky a nejaka saka na zapinani :) ja myslim ze i kdyz pujdete do obchodu a pozadate prodavacku o radu tak vam poradi co vam sedi a co ne :) ja mam na tohle mamku :D

Sandriskaa 30.03.2015

Díky moc! Ale teda dala bych popravdě nevím co za plnější tvary, které si může dopřát každá druhá ženská. Protože tohle je fakt za trest. Nejen že nemůžu sehnat oblečení, které by mi sedělo a slušelo, ale navíc, komu by se taková postava líbila? Takže sbohem, přicházející léto. Ale moc děkuji, třeba se najde nějaká genius, který mi pomůže.

Tichavka 21.02.2015

Tak já myslím, že to bude dost o domluvě. Ale nevím, sama nejsem modni poradkyně. :-) Každopádně přeji hodně štěstí!

Tichavka 25.01.2015

Jestli by ses přece jen rozhodla pro stylistku, nemyslím si, že drahou, známé poradila s výběrem oblečení paní z martinastyle.eu. Ono teda s ní i probrala šatník a protřídily asi 100 kousků, které se pro její postavu nehodily.

Sandriskaa Tichavka 11.02.2015

Ahoj, díky za radu. Akorát já sháním někoho, kdo by se mnou spolupracoval i do budoucna. Ale podívám se na stránky. Díky moc!


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.