Diskuse na téma Lanové centrum

29. 05. 2012 | Volný čas s dětmi

Pěkný den všem, jsem učitelka na základní škole,blíží se vysvědčení a ráda bych vyrazila se třídou někam ven. Na výlet jezdíme každý rok, tak jsem si říkala, že by nebylo na škodu zkusit něco nového a nedaleko naší školy je lanové centrum. Byly jste někdy s dětmi v lanovém centru? Jak se jim to líbilo?

Ary 04.05.2023

Jako mladší jsem byla se soustředěním v lanovém centru a všcihni jsme byli nadšení. A i teďka našim dětem se to líbí.

Alena 20.09.2016

V Praze jezdíme do lanového centra http://ilanac.cz/ je tam nekolik urovní.

Tea Alena 22.09.2016

Takze to tam zvládnou i deti?

Alena Tea 26.09.2016

Urcite, mají to tam práve udelané tak, aby to zvládli vsichni, teda nesmís se bát výšek :-P :-D

Tea Alena 30.09.2016

Tak to je jasné :-p. Do Abyssu už jsem volala a máme domluvený termín. Pak napísu, jaké to bylo.

StankaHoy 13.07.2015

My jsme vyzkoušeli Lanovou dráhu v Proseku na Bobovce a bylo to suprovní ! Děcka byly nadšené a vřískaly že chtějí ještě :D http://www.restaurace-bobovka.cz Vstupenky nebyly drahé a za tu radost v děckých očkách to stálo :)

Marťa 05.06.2012

Já jsem teda volala do lanového centra Proud, domluvila se s nimi na termínu zatím jen předběžně dle počasí. Ptala jsem se i na to jištění a je to vážně tak, jak jste psala - žáci se jistí navzájem - ale dohlíží na ně instruktoři.

danieluska 04.06.2012

Ano žáci se jistí navzájem, ale posiluje to mezi nimi pocit důvěry a důležitosti.Ale nejsem si jistá, jestli je tomu tak v každém lanovém centru.

Marťa 04.06.2012

Žáci se sami jistí? Tak z toho budu mít taky obavy.

danieluska 04.06.2012

Důležité je žákům neustále opakovat, že pokud nechtějí nahoru, nemusejí a můžou zůstat dole a jistit ty ostaní, nebo jít na nízké překážky, které si vyzkoušel stejně každý a rád

Marťa 02.06.2012