Přihlášení na Bety.cz

Neplatné uživatelské jméno nebo heslo

Zapomněla jste své heslo?

Pokud žádný z uvedených účtů nemáte, zaregistrujte se zde

Co je nového

.

Nové zprávy

Nemáte žádné nové zprávy

Diskuse na téma TESTOVÁNÍ: Kloubní výživa KLOUBY FIT

21. 01. 2019

Provozuji turistiku, toho se nechci vzdát. Ale teď v zimě mě docela bolí pravé koleno, už jsem se objednala na ortopedii.

Awa6

6. 2. 2019

VELICE RÁDA JEZDÍM NA KOLE A UŽ NEDOJEDU TAM, KAM BYCH CHTĚLA. BRZO TO PAK VZDÁVÁM .

kiviva

6. 2. 2019

Nezvykle rychle se unavím, měla jsem větší výdrž. Nechtěla bych se vzdát turistiky.

Tohle testování by bylo skvělé pro manžela. Nedávno měl hodně pochromaný kotník a vazy, musel mít sádru a celkem dost to pociťuje,nepříjemnou bolestí. Pracuje jako trenér sebeobrany a je to i jeho koníček, takže toho by se určitě nerad vzdal. Navíc by mu neuškodilo nějak podpořit preventivně klouby celkově při jeho práci.

RomcaH

6. 2. 2019

Tetsování bych ráda pro manžela, který trpí bolestí kloubů, musel na nějakou dobu přerušit i hraní fotbalu s kamarády, který spolu pravidelně hrají přes 20 let, což ho samozřejmě mrzí. Má i celkem fyzickou zátěž v práci, takže nějaký doplněk by se mu asi i hodil.

Bolest kloubů mně trápí již pár let.Vše začalo nenápadně pobolíváním v koleni.Pak se přidala i bolest v kloubech na levé ruce.Vyzkoušela jsem již spoustu přípravků od lékaře na předpis nebo jen z lékárny,ale výsledek je vždy jen dočasný.Nerada bych se vzdala turistiky,protože miluji pobyt v přírodě.

Mam problem s koleny a klicni kosti ,jsem velmi aktivni lyzar a bohezel me nekdy bolesti kolen a klicni kosti -tu mam po urazu nedolecenou a hodne citlivou, omezuji v pohybu, tak jak byhc chtela

Jsem plně aktivní sportovec - atletka. Trénuji převážně 2x denně a moje klouby jsou proto velmi namáhané. Mám problémy s koleny a to je pro mě limitující. Přípravek bych ráda vyzkoušela a byla nesmírně vděčná, kdyby pomohl a já mohla na 100% trénovat a závodit dále.

Jarka29

5. 2. 2019