Přihlášení na Bety.cz

Neplatné uživatelské jméno nebo heslo

Zapomněla jste své heslo?

Pokud žádný z uvedených účtů nemáte, zaregistrujte se zde

Co je nového

.

Nové zprávy

Nemáte žádné nové zprávy

Diskuse na téma Jak si udržet zdraví i po padesátce. Důležitá je prevence

17. 10. 2019

witchie

26.10.2019

Pěkně přehledný článek. Na preventivní prohlídky chodím, člověk nikdy neví...

helus

25.10.2019

Na preventivní prohlídky chodím pravidelně.

Preventivní prohlídky dodrzuji

Jankava

25.10.2019

Preventivní prohlídky beru vážně.

Neregistrovaná/ý - aster

25.10.2019

nea | 25.10.2019
Pravidelně chodím na preventivní prohlídky. Jen jsem se bohužel kdysi dostala do rukou doktora břídila na interně, kde jsem docházela každého čtvrt roku kvůli jiným potížím, který všechny mé problémy sváděl na moji nadváhu a jen mi nadával a neudělal ani základní vyšetření. Problémy se stupňovaly, žádala jsem ho o jisté vyšetření a on řekl, že to není třeba. Změnila jsem lékaře, ten okamžitě zjistil že není vše v pořádku, poslal mě k odborníkovi a ten rychle na operaci. Asi rok a půl jsem se dávala dohromady, než se podařilo mít výsledky v normě. Ale už do konce života musím brát léky. Takže nejen na prevenci, ale i na lékaři a jeho přístupu a odbornosti záleží.

To máte pravdu - není lékař jako lékař a člověk se někdy nestačí divit. Mám čerstvou zkušenost z letošního léta, kdy se mi podařilo udělat kotrmelec na schodech tak šikovně, že jsem si zlámala tři žebra a pořádně jsem se praštila do hlavy. Žebra bych neřešila, sice to bolí jak čert, ale nejhorší je první týden, potom už to jde a já se hojím rychle. Ale ta hlava - doktorka, která mě přijímala neuznala za vhodné mě poslat ani na RTG ani na CT - dva dny jsem ležela se silným otřesem mozku, nakonec mě na CT poslal primář a našli hematom + otok pod mozkovou plenou - obrovsky jsem si to užila - na měsíc mě to vyřadilo z provozu. Ta doktorka měla štěstí - být na mém místě někdo se slabší kondicí, asi by to nepřežil...