Nedostatek pohybu tělu škodí. Jak poznat, že se máte víc hýbat

Že sedavý způsob života našemu tělu vůbec nesvědčí, to víme všichni. Trpí páteř, zvyšuje se riziko i velmi závažných chorob… Snažíte se alespoň trochu hýbat? Možná to není dost… Jak poznat, že byste do svého denního rozvrhu měli „propašovat“ více pohybu?

Láká vás nezdravé jídlo

Je to zajímavé – zatímco milovníci pohybu většinou konzumují i zdravé potraviny a ti, kteří většinu dne jen prosedí, tak rádi mlsají jídla, jež do kolonky „zdravá“ nepatří ani náhodou. Ono to spolu totiž souvisí. Podle odborníků totiž lidé, kteří nemají dostatek pohybu, mají na nezdravé dobroty mnohem větší chuť. Což je ovšem začarovaný kruh. Sedavý způsob života a nezdravá strava rovná se riziko obezity a spousty vážných onemocnění…

Máte potíže se spánkem

Nemůžete večer usnout, budíte se uprostřed noci a ráno jste unavení tak, jako když jste šli do postele? I s tím vám může pomoci pohyb! Je prokázáno, že lidé, kteří se mu pravidelně a dostatečně věnují, mnohem lépe usínají i spí. Dejte si přes den pěkně do těla, aby vaše mysl i tělo mohly v noci pořádně odpočívat!

Vaše fyzička se nelepší

Ačkoli už se nějakému tomu pohybu věnujete docela dlouhou dobu, do schodů se pořád zadýcháváte a když máte popoběhnout na autobus, máte pocit, že vám vyskočí srdce z těla a vezme s sebou i vaše plíce? Pak máte nejspíš dost slabou fyzičku. Vaše kondice by se díky sportu měla zlepšovat, ne zůstávat pořád stejně mizerná. Že večer u televize uděláte 20 leh-sedů, ještě neznamená, že máte dostatek pohybu…

Pořád vás něco bolí

Jste neustále rozlámaní, snadno si natáhnete sval nebo vaz a ve vás neustále něco křupe? Vaše tělo evidentně není zvyklé na fyzickou námahu a nemá nejspíš ani dostatek svalové hmoty. A to by se vám mohlo vymstít. Může se totiž stát, že i sebemenší námaha u vás vyústí v nepříjemné zranění. Snažte se tělo více posílit. Ano, pohybem. Jen pamatujte, že sport by neměl bolet. A pokud cítíte druhý den svaly, dejte si odpočinkový režim.

Máte pořád špatnou náladu

Může pohyb ovlivňovat to, jak se cítíme na duši? Může! Při fyzické aktivitě se totiž uvolňují endorfiny, jež prokazatelně zlepšují náladu. Dokonce je pohyb doporučován i lidem, kteří trpí mírnými příznaky deprese! A na stres snad není lepší lék než právě sportovní aktivita. V dnešní době mu čelíme všichni, tak proč s ním nebojovat v teniskách a za „pochodu“.






Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Ačkoli jste poslední týdny neměli v práci tak úplně nadosah úspěch, po němž už dlouho toužíte, rozhodně se nevzdávejte! Snažte se ignorovat požadavky a nároky ostatních a soustřeďte se na své naděje a sny. Mělo by vám to usnadnit cestu. Nebojte se požádat o pomoc ty, o nichž víte, že vám ji poskytnou bez vedlejších úmyslů. Mají ve vás větší víru... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

59 Příspěvků
Poslední příspěvek 14:26
40 Příspěvků
Poslední příspěvek 10:13
6 Příspěvků
Poslední příspěvek 14.1.

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat