Zlozvyky, které sabotují vaše úsilí v posilovně

Cvičíte a potíte se ostošest, ale že by to na vašich křivkách bylo nějak vidět, to se říct nedá? Možná si za to můžete sami. Tím, že vynecháváte snídani, málo spíte a moc se rozčilujete! Co dalšího vám stojí v cestě?

Poslední dobou jste ve fitku jako doma, dbáte na správný jídelníček a každou volnou chvíli si jdete zaběhat. Ale výsledky? Na ty pořád marně čekáte! Tak kde je problém? Může být tam, kde byste ho asi nehledali – ve vás. Bez ohledu na to, jak tvrdě „makáte“, pokud jste obětí špatných návyků, vysněné figury se pravděpodobně nedočkáte. Co vám brání uspět?

Rozčilujete se víc, než je únosné

Nebudeme si nic namlouvat, napjaté nervy neprospívají absolutně ničemu. Pokud jste často nervózní, nečekejte, že vám práce v podobě rýsování křivek půjde jako po másle! Stres zvyšuje hladinu kortizolu, což není něco, co byste právě potřebovali. Zvýšená hladina tohoto stresového hormonu podstatně omezuje růst svalů a navíc ještě přispívá k nárůstu břišního tuku. Takže se hoďte do klidu, jinak se potíte zbytečně…

Spíte málo a ke všemu špatně

Některé prameny uvádějí, že v roce 1910 lidé spali průměrně devět hodin denně. Dnes je kdekdo rád, že zvládne sedm hodin, a to ještě s „odřenýma ušima“. Poznáváte se? Asi byste si měli vzít příklad z našich předků. Kvalitní spánek je totiž nutností procesu regenerace, fungování metabolismu a psychické pohody. Jestli to v tomhle ohledu trochu flákáte, místo shozených kil se můžete dočkat pravého opaku. Jako vážně.

Vyhýbáte se bílkovinám

Závěry studie publikované v Časopise výživy jednoznačně prokázaly, že jídelníček s adekvátním obsahem bílkovin zlepšuje celkové složení těla, protože snižuje vysoký cholesterol a ovlivňuje hladinu cukru v krvi. Laicky se dá říct, že bílkoviny jsou stavební kameny, které potřebujete k zachování svalové hmoty při ztrátě tělesné hmotnosti. Kde je hledat? Bohatými zdroji jsou luštěniny, ořechy, vejce, sýry a ryby, ale samozřejmě také maso.

Nesnídáte a vymlouváte se, že není čas

Snídaně je nejdůležitějším jídlem dne, ať se to někomu líbí, nebo ne. Vynechávat ji je špatný zvyk v každém případě, nejen při sportovním zápalu. Pomůže vám totiž zrychlit metabolismus, spalovat tuky a neméně prospěšná je i pro duševní ostražitost. Takhle to vidí výživoví poradci, kteří by vás za snídaňovou absenci rozhodně nepochválili!

Chcete také zhubnout? Sledujte naše testerky ve speciálu Hurá do plavek!





Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Ačkoli jste poslední týdny neměli v práci tak úplně nadosah úspěch, po němž už dlouho toužíte, rozhodně se nevzdávejte! Snažte se ignorovat požadavky a nároky ostatních a soustřeďte se na své naděje a sny. Mělo by vám to usnadnit cestu. Nebojte se požádat o pomoc ty, o nichž víte, že vám ji poskytnou bez vedlejších úmyslů. Mají ve vás větší víru... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

53 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
9 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
136 Příspěvků
Poslední příspěvek včera

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat