Ke štíhlejšímu pasu Vám pomůže sluníčko

Přehled činností, které mají na Vaše břicho takřka blahodárný vliv, někoho opravdu překvapí. Patří sem jogurty, zelí, kefír a slunce!

„Břišní tuk vás může i zabít, protože je biologicky aktivní. To znamená, že produkuje hormony a další látky, které mohou způsobit záněty. Také negativně ovlivňuje, jakým způsobem vaše tělo zpracovává cukry a další tuky. Čím více ho máte, tím větší je riziko, že vás postihne mrtvice, demence, rakovina nebo diabetes,“ varuje americká dietoložka Liz Pearson. Odbornice tak připouští, že faldík v oblasti pasu není jen úhlavním nepřítelem plavkové sezony, ale i nebezpečnou zdravotní hrozbou. Jak proti němu zabojovat? Tyhle způsoby si oblíbí každý, komu se příčí potem nasáklé prostřední posilovny!

Vykročte ze stínu a nachytejte bronz

Když vám řekneme, že i opalování napomáhá hubnutí, budete tomu věřit? Přiznáváme, že to zní poněkud divně, nicméně jde o vědecky podložený fakt. A to úplně bez legrace! Michael Zemel, což je americký specialista působící na Institutu výživy univerzity v Tennessee, na základě svého výzkumu došel k názoru, že nedostatek vitaminu D zvyšuje produkci steroidního hormonu kalcitriolu, jež přímo souvisí s ukládáním tuků. Odkud zeštíhlující „déčko“ můžete čerpat? To je přece jasné, ze slunečních paprsků!

Tančete. S chutí i velkou radostí

Hýbat se do rytmu možná vypadá nenáročně, pravdou ale je, že tanec patří k hodně efektivnímu cvičení. Nejenže tak posílíte všechny svaly, a to včetně těch okolo boků, za 60 minut můžete spálit až 500 kilokalorií. Mimochodem, to je srovnatelné s jednou lekcí sportovního aerobiku. Tím však výhody téhle disciplíny, která se dá provozovat i v pohodlí obývacího pokoje, kupodivu nekončí. „Trsání“ podle odborníků podstatně snižuje pravděpodobnost osteoporózy, přispívá k regulaci škodlivého cholesterolu a navozuje dobrou náladu. Rovněž prý funguje jako mentální cvičení posilující paměť a soustředění.

Zaměřte se na probiotika

K čemu že jsou probiotika vlastně dobrá? Kromě toho, že pozitivně ovlivňují střevní mikroflóru a podporují hubnutí i zdravý metabolismus, upravují také látkovou výměnu a zlepšují duševní rozpoložení. Na nákupní seznam si tedy pro dobro vašeho pasu připište jogurty, kefír, zelí a kyselé okurky.

Zdroj: lizpearson.com, healthline.com







Sledujte nás na sociálních sítích:

Reklama

Tip na večeři

Více tipů

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Nejistotu nemáte rádi, přesto si jí tento týden užijete víc než dost. Možná je to proto, že se příliš upínáte ke svým plánům. Pamatujte, že ani ty nejpečlivěji připravené nemusejí vyjít, zvláště pokud nezáleží pouz... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

60 Příspěvků
Poslední příspěvek 9:39
1 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
113 Příspěvků
Poslední příspěvek včera

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat