Cvičení s vlastním tělem pro krásné ploché bříško a pevný střed

Krásné, vyrýsované a ploché bříško, to je sen snad skoro každé ženy. Není lepší pocit, než vidět výsledky, když na sobě holky makáme, že…

Už jste zkoušeli cvičení s vlastní vahou? 

Cvičení na stroji nestačí, tahle cesta totiž není moc efektivní a ani rozumná, cviky s vlastní vahou těla jsou bezpečnější a přirozenější cestou posílení středu těla. A nezapomeňte, že střed těla neposilujete, jen pokud se na něj konkrétně zaměříte, střed těla se také zapojuje u komplexních cviků jako je např. dřep či mrtvý tah!
Ovšem netvrdím, že posilovací stroje nejsou účinné. Jsou, ale nikdy se nevyrovnají cvičení s vlastním tělem.

Pro souměrně vyrýsované bříško je nejdůležitější posílit střed těla a ten na stroji těžko posílíte. Právě naopak, nejvíce ho posílíte, pokud budete při cvičení používat vlastní váhu těla. Také nezapomeňte na správné dýchání bránicí, protože správným dechem zapojíte vnitřní stabilizační systém. A to je pro zdravý trénink velice důležité. 

Kalorický příjem

Svaly na bříšku ale pouze v posilovně neupečete. Bohužel, pokud chcete vyrýsované bříško, musíte začít hlavně v kuchyni, správně nastaveným denním kalorickým příjmem. Důležité je si hlídat, že se nacházíte v kalorickém deficitu tzn. že váš denní výdej je větší, než váš kalorický příjem.

Pokud neradi počítáte, nebo na to prostě jen nemáte čas, zkuste dělat pomalé změny. Začněte třeba vyřazováním určitých potravin např. sladkostí, brambůrky večer u televize taky vynechte, nejezte fastfoody, tučná jídla apod. Hlídejte si také svůj příjem vody, protože dostatečný příjem tekutin má na vaše hubnutí také vliv.
 

Nezapomínejme, že někdo má vyrýsované břicho prostě dané, někdo pro něj musí tvrdě makat. Správným tréninkem a pílí může svého cíle dosáhnout každý, i když má třeba genetické predispozice být obéznější. Vždy to jde!
I přes tvrdý trénink je možné, že váš pekáč buchet nebude symetrický, že nebude odpovídat vašim představám, a dokonce i počet políček může být jiný. Hlavně si z toho nedělejte hlavu, naučte se mít rádi své bříško i bez 8 packu.

 

Zacvičte si se mnou! #zdravesesabcou






Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Zdravě se Sabčou

Všechna videa
15:12

Cvičení pro zdravá záda

Cvičení pro zdravá záda
08:51

Cvičení na problémové partie - zadek a břicho

Cvičení na problémové partie - zadek a břicho
9:34

Intenzivní cvičení na břicho

Intenzivní cvičení na břicho

Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Jste systematický člověk, a tak vám příliš nevyhovuje, pokud se musíte věnovat hned několika věcem najednou. Ne že by vám to dělalo nějaké potíže, ale máte vždy pocit, že když se nemůžete něčemu věnovat naplno, hrozí, že budete dělat chyby. A na to nejste příliš zvyklí. Zkuste se na chvíli odpoutat od své snahy o dokonalost, uvidíte, že se vám u... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

56 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
143 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
98 Příspěvků
Poslední příspěvek včera

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat