Komentáře k článku

Petr 28.11.2019

Dřív se jezdilo celý rok na OR6 a taky jsme to zvládli.Kolikrát měly ty naše celoročky tak 2 mm vzorku a zvládly i hory.Řetězy nebylo třeba.Taková Š120,která měla celou váhu vzadu na hnací nápravě byla na zimu perfektní auto.Já měl ještě na zimu za zadním sedadlem velkou baterii z nákladního auta.

aster Petr 28.11.2019

Já jsem se učila jezdit na škodě 100 - a taky jsem si ji vlastnoručně dávala roky dohromady - vy pane Petře, toho asi za rok už moc nenajezdíte - neměl byste se navážet do věcí, které jsou vám už asi dost cizí...promiňte.

JIRKA 27.11.2019

KDO JEDE JAKO BLÁZEN NEPOMŮŽE NIC PROTO JEZDĚTE S ROZUMEM SILNICE NENÍ ZÁVODNÍ TRAT JEZDĚTE TAK AT SE VŠICHNI VRÁTÍME DOMŮ JIRKA

aster JIRKA 28.11.2019

Tohle tesat do kamene - jenže pokud jezdíte denně, tak víte, že cesty jsou plné volů, kteří si zjevně myslí, že když mají super auto, tak jsou automaticky super řidiči. Když skončí v příkopu sami, je to smutné, ale budiž - horší je, když s sebou vezmou někoho, kdo byl jen ve špatnou dobu na špatném místě :-/

Jura aster 29.11.2019

Proto jsou prý zimní měsíce statisticky nejbezpečnější, protože jezdí jen ti co musí a tím pádem vyježdění řidiči kteří se snaží bez nehody dojet kam je třeba bez závodnických ambicí. V tom nejhotším počasí jsou nehody tipu auto smeklé ve škarpě které po vytažení většinou i samo odjede.

endeman 27.11.2019

Hlavně musím připomenout,že ani super zimní guma nic nesvede-pokud ji nasadí novou a hned testují..Nové gumy se musí nejprve trochu ojet,protože mají na povrchu vrstvu silikonu aby se daly dobře vyklopit při výrobě z formy..Takže takovéto testy jsou celkem k prdu-o samotné kvalitě směsi a jak si sedí se vzorkem se vlastně nedozvíte vůbec nic..*6*

Jura 27.11.2019

Pneumatiky jsou jedna věc, druhá je auto. Ideální auto s předkem a těžký motor nejlíp 1,9 nafta a těžší. Další varianta klasické 4x4 bez moderních asistentů, tam se i s lehkou 1,3 chová auto předvídatelně a včas na něm jde poznat že je na hraně možností. Dnešní odlehčené auta s litrovým benziňáčkem a plná asistentů nechají bez varování dojít na samou mez možností a pak tradááá. Kdybych nevozil rodinu tak si nechám starou naftovou Feldu s kterou se dalo vpohodě kličkovat mezi zahrabanými SUVčky.

aster Jura 27.11.2019

Nemám ráda asistenty - manžel měl oktávku 4x4 se všemi možnými elektronickými blbinkami - a když to člověk vypnul, tak se to auto na cestě chovalo jak necky na kolečkách...je fakt, že na sněhu je 4x4 dobrá věc. Mně se dobře jezdilo se zadním náhonem a motorem vzadu. Momentálně mám forda 1,8 nafta a jsem spokojena - na cestě sedí jako přibitý a je docela živý.

PAULO 27.11.2019

Jake koliv zimní pneumatiky vás nespasí ani na sněhu.

aster PAULO 27.11.2019

To je fakt, jenže když někdo drží volant jako prase kost, je přece jen lepší když ty zimáky má - a úplně nejlepší je, když v takovém počasí nechá auto v garáži *8*

jirik 25.11.2019

Neměla otázka znít " Umíte si sama vyměnit kolo?" K výměně samotné pneumatiky u o osobního auta je dnes nutný servis.

aster jirik 27.11.2019

Taky mě to pobavilo - pneumatiku si rozhodně vyměnit neumím *4*

Petr 25.11.2019

Nevidím Continental....zaručeně nejlepší

nea 25.11.2019

řidičák mám, ale auto už dávno ne, takže ani tyto starosti nemám

glady 25.11.2019

dobré pneumatiky jsou základ

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat