Diskuse na téma Zkušenosti s oční klinikou Horní Počernice

Dobrý den, jakou máte zkušenost s touto oční klinikou co se operace očí týká? Nosím brýle a ráda bych se jich zbavila nadobro kvůli sportu a v zimě to zamlžování skel je ke zlosti, proto bych si přála operaci očí. Jak dlouho to trvá než budu vidět dobře a zajímá mě co vše se po takovémto zákroku nesmí nebo musí. Děkuji za vaše zkušenosti a informace.

Jana 18.04.2024

Jednou se k operaci snad odhodlám, zatím o tom jen mluvím, že chci jít :-))) protože brýle na nose mi začínají čím dál víc vadit.

Darina Jana 23.04.2024

Jani, taky jsem o tom dlouho mluvila až se manžel naštval a objednal mě, že už ho to nebaví poslouchat :-) A bylo to od něj jedno z mnoha hezkých gest, že to tak udělal, na kontroly očí jezdíme oba do Horních Počernic, tak i operaci jsem si nechala udělat tam, protože jsem k lékařům z kliniky měla důvěru. Ani jsem se nenadála a bylo po zákroku a manžel už mě cpal do auta. Tak moc dlouho nepřemýšlej, protože i věk hraje roli při laserové operaci očí.

Zdenka 08.04.2024

Mám čerstvou zkušenost a viděla jsem dobře druhý den po operaci. S Počernickou klinikou jsem dlouho spokojená jako pacientka co si k nim chodí na kontroly se zrakem, ani jsem nad jinou klinikou ani neuvažovala. Vždy jsem natrefila na fajn doktora.

Zora 05.03.2024

Tvůj důvod proč na operaci chceš jít chápu, měla jsem to stejně. Co se vidění po operaci týká, tak to je hodně individuální. Já viděla dobře druhý den a kamarádka co byla před několika lety, tak až za dva dny. Ono je to asi tím kolik dioptrií máš a na kolik ti je sníží. Co se Počernické kliniky týká byla jsem spokojená s doktorem i výsledkem operace, zrak mám na výbornou.

Zlata Zora 12.03.2024

Jo, souhlasím, že doktoři jsou tam dobří, chodím k nim na kontroly s očima a neměla bych problém se tam nechat operovat. Vždy byli ke mně vstřícní a milí. Operaci zatím nepotřebuji, protože mám dioptrie minimální a zatím si vystačí s brýlemi.

Daniela 08.02.2024