Přihlášení na Bety.cz

Neplatné uživatelské jméno nebo heslo

Zapomněla jste své heslo?

Pokud žádný z uvedených účtů nemáte, zaregistrujte se zde

Co je nového

.

Nové zprávy

Nemáte žádné nové zprávy

Hana.popelka.kusa (Hana)31 let

4 kg zbývá shodit
6 týdnů
126 porcí
Proč jste se do programu Prodietix přihlásila?
Do tohoto programu jsem se přihlásila, protože jsem byla dlouhodobě doma a dost nabrala na váze (asi 8 kilo). Po návratu do práce se mi nedaří vrátit váhu zpět, dodržovat pitný režim nebo donutit se cvičit.
Co od tohoto programu očekáváte?
Slibuji si od něj, že mě „nakopne“ začít se zase snažit a něco pro sebe udělat.
Jak vypadá Váš běžný den?
Můj běžný den je spíše sedavý, ráno přijedu do práce, nasnídám se, dám si kávu, pracuji, pak oběd, pokračuji v práci, dám si kávu, odpoledne občas svačinu, pak opět pracuji a doma si dám večeři.
Kolik času týdně strávíte pohybovou aktivitou?
Chodím cvičit, ale v zimních měsících, kdy je člověk trochu oslabený nemocemi, je to víceméně nepravidelné. Jinak chodím alespoň 2x týdně (zumba, jóga).
Jaké je Vaše zaměstnání?
Jsem účetní, takže sedím u počítače v práci i doma.
Co si představujete pod pojmem zdravý životní styl?
Jako zdravý životní styl si představuji pravidelnost ve cvičení, pitném režimu, jídle (omezit některé potraviny a zaměřit se na ty tělu prospěšné), a pokud možno omezit stres.

Podstupuji dietní program PRODIETIX Z2 Více informací

PŘED 1. FÁZE 2. FÁZE 3. FÁZE
HMOTNOST 67 kg 62 kg 61 kg 61 kg
OBVOD HRUDNÍKU 96 cm 95 cm 93 cm 90 cm
OBVOD PASU 92 cm 85 cm 79 cm 77 cm
OBVOD BOKŮ 107 cm 104 cm 102 cm 99 cm
OBVOD STEHEN 104 cm 103 cm 61 cm 98 cm

Jak se mi daří

1. fáze

Prvních pár dní bylo náročných, ze dne na den vynechat normální jídlo, náročné bylo i omezení v povolené zelenině, takže se mi svačiny i přílohy dost opakovaly. Prvních pár dní mi bylo docela slabo a také mě dost bolela hlava. Pak si ale tělo začalo zvykat, naučila jsem se udržovat pitný režim a pravidelně jíst. Někdy byla náročná i příprava jídel, aby jídelníček byl trochu rozmanitý. Píšu si i jídelníček na dny dopředu, aby se mi jídla neopakovala a inspiruji se recepty. S jídly jsem spokojená, jen nemám ráda houby, a tak jsem si je nechala vyměnit. Úbytek váhy jsem na sobě začala pozorovat velmi brzy a musím říct, že si toho všimlo i okolí, což je pro ženu největší motivace! Začala jsem se celkově cítit lépe a nejsem tak nafouknutá. Na počátku druhé fáze mi dokonce začínají být volnější kalhoty. Teď se mi úbytek váhy trochu zpomalil, ale doufám, že do konce diety půjde ještě pár kilo dolů.

2. fáze

Druhou fází už jsem prošla celkem bez problémů, ale už jsem se těšila na fázi 3 :-) Člověk když drží dietu, začne si vážit normálního jídla :-D Byla jsem trochu skleslá, když se úbytek na váze zastavil, ale když jsem se pak změřila, byla jsem hrozně překvapená. Sice jsem ve druhé fázi zhubla jen 1 kg, ale v pase mi ubylo 6 cm!!! Takže nadšení na fázi 3 opět naskočilo a už se těším na finální výsledky!

3. fáze

Tak tu mame konec 6tydenniho hubnouciho programu a musim rict, ze jsem velice spokojena s vysledky! Treti fazi jsem si uzila, mohla jsem jist ovoce, na ktere jsem se tak tesila, a zaradit prilohy a celkove byl jidelnicek pestry, ze nebyl problem kombinovat. Co mi hubnouci program dal? Krome ubytku vahy jsem si zvykla jist mensi porce, zaradit ovocne a zeleninove svaciny a hlavne jsem se naucila pitnemu rezimu, takze si myslim, ze i kdybych v diete nepokracovala, tak jsem si zaradila navyky, ktere jsou take velice dulezite. Co se tyce celkovych vysledku, jsem nadsena! Vaha sla dolu sice jen v prvni fazi, ale zato ubytek centimetru mi to vynahradil :-)

Na následné hodnocení a mé fotografie před a po se můžete těšit v závěrečném článku.