Komentáře k článku

Chiara 10.02.2019

V dnešní době je to s reklamací o něco jednodušší. Většinou vám vyjdou vstříc.

Nebojím se reklamovat.Rychlovarnou konvici jsem reklamovala 2x,po třetí jsem chtěla vrátit peníze.Nechtěli mi vyhovět,nedala jsem se odradit,stála si na svým a nakonec peníze vrátily

Trémon 07.02.2019

U nás v práci nepoužité zboží vyměníme. Měli by mít účtenku a ještě to musí být v účetním období. Pokud je zboží koupeno v pondělí, vyměníme je ten týden v pátek i bez účtenky. Každý se může zmýlit. Reklamace nemáme, dreky nevedeme. Naši zákazníci se přijít nebojí.

nea 07.02.2019

Prodejce se umí vymluvit z reklamace a najít si důvod, proč ji zamítnout. Je těžké se s ním hádat.

Jankava 06.02.2019

Většinou se mi věci pokazí jako naschvál po záruce.Reklamovat se nebojím.:-)

helus 06.02.2019

Dobré rady.Ty se vždy hodí.

Lenka - kllenka@seznam.cz 06.02.2019

Dobrý den, prosím platí toto znění?: Podle směrnice 2011/83/EU Evropského parlamentu a Rady je vyloučeno právo na vrácení zboží za balíky, které obsahují parfémy, kosmetiku a podobné výrobky, které byly otevřeny. Zde se tedy nedá uplatnit vrácení zboží z e-shopu a to ani za situace, kdy parfém není originál (což nebylo v nabídce uvedeno), ale jakási napodobenina?

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat