Komentáře k článku

Lenka - kllenka@seznam.cz 06.02.2019

Dobrý den, prosím platí toto znění?: Podle směrnice 2011/83/EU Evropského parlamentu a Rady je vyloučeno právo na vrácení zboží za balíky, které obsahují parfémy, kosmetiku a podobné výrobky, které byly otevřeny. Zde se tedy nedá uplatnit vrácení zboží z e-shopu a to ani za situace, kdy parfém není originál (což nebylo v nabídce uvedeno), ale jakási napodobenina?

helus 06.02.2019

Dobré rady.Ty se vždy hodí.

Jankava 06.02.2019

Většinou se mi věci pokazí jako naschvál po záruce.Reklamovat se nebojím.:-)

nea 07.02.2019

Prodejce se umí vymluvit z reklamace a najít si důvod, proč ji zamítnout. Je těžké se s ním hádat.

Trémon 07.02.2019

U nás v práci nepoužité zboží vyměníme. Měli by mít účtenku a ještě to musí být v účetním období. Pokud je zboží koupeno v pondělí, vyměníme je ten týden v pátek i bez účtenky. Každý se může zmýlit. Reklamace nemáme, dreky nevedeme. Naši zákazníci se přijít nebojí.

Nebojím se reklamovat.Rychlovarnou konvici jsem reklamovala 2x,po třetí jsem chtěla vrátit peníze.Nechtěli mi vyhovět,nedala jsem se odradit,stála si na svým a nakonec peníze vrátily

Chiara 10.02.2019

V dnešní době je to s reklamací o něco jednodušší. Většinou vám vyjdou vstříc.

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat