Komentáře k článku

Murmus 19.02.2018

Všude na nás valí reklamy jak být lepší, hubenější a bůh ví co ještě...až s věkem člověk zjistí, že ty životní dramata byly jen nevýznamné hovadinky...ale mladá hlava si to vymluvit nenechá a zkušenosti jsou bohužel nepřenosné

Už ne tak často, ale občas jo

Bára 15.01.2018

Článek sice není moc obsáhlý, ale naráží na velmi aktuální problém. Mladí lidé (a teď mám na mysli lidi ve věku 18-30) jsou rozhodně jiní, než lidé předchozí generace. Nemyslím si, že by byli horší nebo lepší, prostě jsou úplně jiní. Jsou víc sebevědomí, odvážnější, aktivnější, komunikativnější, ale i povrchnější, netrpělivější a nestálejší. Jsou proto schopní velkých úspěchů, ale i obrovských chyb. Nemůžou za to internet, sociální sítě, ani televize. Můžou za to zejména jejich rodiče, kteří finanční prosperitu rodiny upřednostnili před citovou výchovou svých dětí. A tohle je výsledek. Takže vážení 30+ rodiče, kteří jste tak pyšní, že vaše dítě mělo z materiálního hlediska vše, zde je výsledek vašeho snažení...

Hanyna 11.01.2018

Vidím za tím sociální sítě a mladou nerozvážnost...:-/

konatovka 11.01.2018

Když jsem chodila do práce a byl velmi špatný kolektiv, tak se občas objevila i deprese. Teď jsem v pohodě.*1*

Beruszka82 11.01.2018

Nikdo není dokonalý a není důvod se někde hnát a předhánět... :-O

kamila76 11.01.2018

může za to televize....blogeři, jůtůbeře, no prostě okolí a ideál krásy *19**19**19*

kamila76 10.01.2018

člověk nemůže mít vše

honzik 10.01.2018

deprese je hodně rozšířená, touha po uplatnění v zaměstnání, lepší mzdě a k tomu někdy i nesplnitelné ambice

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat