Diskuse na téma Slevy, kterým neodolám...

Slevy, slevy, slevičky.. Útočí na nás ze všech stran. Umíte odolat? Nebo vás výhodná akce vždy dostane? A co ráda nakupujete ve slevě? Jaká sleva je pro vás moc malá a jaká byla nejvyšší sleva, jakou jste kdy získala?

Vlasta Zapletalová 14.04.2011

Já slevy přímo zbožňuju! Neznám lepší pocit než si skvěle a levně nakoupit. Největší sleva, kterou jsem získala byly krásné zelené letní botičky, které jsem si koupila v obchodním době v Karviné, původní cena byla 799, já je koupila za 49, už se těším až je vyzkouším! Celkově bych Karvinou zhodnotila jako nejlepší město pro nakupování, je to město se spoustou second handů s cenami 10 - 20 Kč za kus (ve čtvrtek, pátek), a vždycky když tam jedu do školy, tak odjíždím s taškami plnými různých úlovků.. Jinak ve slevě ráda nakupuji víno, není nad to koupit flašku, která normálně stojí přes 100 Kč za 60 Kč :-) Jsem studentka tak jsem zvyklá nakupovat jen tak, aby mě to nezruinovalo, tudíž slevy vyloženě vyhledávám :-))))

Redaktorka.Petra Vlasta Zapletalová 15.04.2011

Výherní balíček posíláme Vlastě za její 10. příspěvěk (14.4. byla diskuse založena a 14-4 je 10 :). Vlasto gratulujeme!

Bibka P. 14.04.2011

Určite nenakupujem len v zľavách, potrpím si na kvalitné potraviny a tie sú bohužiaľ aj drahé:-/, ale pre deti- určite nepotrebujú chodiť do škôlky v najnovšej kolekcii z Nextu, na to si naozaj nepotrpíme a peniaze vrážame hlavne do kníh a výletov.:-)

viki 14.04.2011

No slevové letáky moc nesleduji, ale když nakupuji, tak se v obchodě koukám po cedulkách s nápisem sleva :-) V poslední době také sleduji slevové servery, už jsem je párkrát využila, někdy mají fakt zajímavé a výhodné nabídky :) zrovna dnes jsem si taky koupila voucher na 2 hamburgery s hranolkama za pár korun :-) a taky váhám nad nabídkou frappé se zákuskem :-) a jinak nejlepší slevy zvyknout mít v tescu v zimě na letní oblečení a obuv, tak si vždy nakoupím třeba balerínky za 80,- a podobně :-)

Babula 14.04.2011