Trojice kamarádů z Chrudimi vymyslela unikátní úpravu bavlny. Šijí trika budoucnosti, na kterých není vidět pot, nešpiní se, snižují zápach a jsou úžasně pohodlná. 
			
			
			
				
    
					Potit se je nejen přirozené, ale i zdravé. Na druhou stranu, těžko se takovým biologickým pochodem chlubit ve společnosti, proto René Němeček, Martin Burkoň a Pavel Hrstka přišli s přelomovým nápadem: Vyrábět oblečení, na kterém pot nebude vidět, a ještě k tomu odolá i špíně. 
Unikátní úpravu, která trikům dává tyto vlastnosti, přitom okem ani na omak nepoznáte. Pro výrobu volí prémiovou 100% bavlnu, proto jsou trika velmi příjemná a pohodlná na nošení. Jsou prodyšná, dobře sají a rychle schnou. 
Zákazníci jsou chrudimským start-upem CityZen® nadšeni a neváhají se podělit o svou zkušenost s ostatními. Nejvíce si oblíbili pánská a dámská basic trika a polokošile. Jednoduchý design z nich totiž dělá všestranné oblečení, které využijete ve volném čase, ale i v elegantním outfitu třeba do práce. 
„Trika i polokošile splnily všechna naše očekávání. Manžel i syn si je velmi pochvalují. Nejvíce to, že na nich nejsou vidět stopy potu a velmi rychle schnou. Ať se vám daří, těším se na další výrobky,” píše Soňa z Libřic. 
David z Českých Budějovic, který nejdřív nevěřil, že triko splní to, co CityZen® slibuje, byl příjemně překvapen. „Je vážně skvělé, navíc perfektně sedí i větším velikostem,” pochvaluje si. 
Novinkou jsou pak antibakteriální pánské boxerky, se kterými CityZen® zazářil na Hithitu, kde na rozjetí jejich výroby vybral během pár dní přes 400 000 korun. Samozřejmě ani na boxerkách nebude vidět pot a budou také odolné vůči zápachu. 
CityZen® je unikátní nejen ve svém přístupu. Trojice přátel rozjela své podnikání už před třemi lety a velmi si zakládá na lokální výrobě a šetrnosti k přírodě. Trika jsou 100% recyklovatelná a vznikají nejmodernějšími postupy, které šetří vodu, energii a podléhají legislativě EU REACH. Zároveň se ale vyrábí kompletně v České republice. 
Není divu, že rok po svém založení získal CityZen® cenu Start-up roku, zájem přichází z celé Evropy a značka se může pochlubit obraty v řádech desítek milionů. 
Hlavní cíl chrudimského start-upu je ale především to, aby se jejich zákazníci cítili v oblečení CityZen® maximálně příjemně, aniž by jim pot či špína narušily plány. 
                	
                 
			
				
                               					
                               					
                               						Sledujte nás na sociálních sítích: