Komentáře k článku

xxkouckaxx 18.04.2019

prostě komediantka , proč nás s ní pořád media krmí nějak nechápu

Bibi xxkouckaxx 18.04.2019

Protože nemají o čem jiném psát. Meghan reálně nic špatného/provokativního nedělá, všechen "poplach" vyvolávají media. Ostatně jako o hodně dalších tématech...

Alena 18.04.2019

Odpověď pro Meghan:"Protože nejsi královna."Neměla bys tak provokovat a strhávat nevinné ,trochu omezené ženy po světě ,k následování.Sama jsem se narodila doma a měla jsem štěstí,ale každý to štěstí být nemusí.Tenkrát to bylo z nouze,dnes mají ženy v porodnicích takový luxus,že by byly hloupé,kdyby ho nevyužívaly a dělaly ze svého porodu divadlo.<3

Svatava 18.04.2019

Ta se nam ale vybarvila, heeerecka.

HefyCZ 18.04.2019

Tahle importovaná princezna ještě nepochopila, jak je její postavení spojeno s odpovědností. Nedochází jí, že se jí pokusí napodobit tisíce následovnic, které nebudou mít za dveřmi připravené špičkové týmy, jako ona. A že případném zbytečném úmrtí svých poddaných ponese svůj díl viny.

Kura HefyCZ 18.04.2019

Naprostý souhlas.

Margareta Kura 18.04.2019

souhlasím!!!!!

držte si klobouky HefyCZ 18.04.2019

Aspoň má vlastní názory. Dnešní ženy rodí doma. Situace se mění a je to bezpečnější než dříve. Riziko úmrtí dítěte hrozí i v nemocnicích. Doktoři u nás taky nejsou tak zkušení jako ti v paláci a taky zvládnou porod. Vaše argumenty jsou zvláštní a já Megan obdivuji za statečnost.

Jana držte si klobouky 18.04.2019

I já se rozhodla rodit doma, a to na základě mnoha informací, studií a statistik. Věnovala jsem tomu opravdu mnoho času. Přijímám veškerou odpovědnost i rizika, přesto jsem to vyhodnotila pro mne i miminko jako bezpečnější variantu. Zajimalo by mne, kolik diskutujících, kteří všemu tak rozumí, mají opravdu relevantní informace. Obavam se, ze většina dá na masáž médií. Jak by na světě bylo krásně, kdyby se každý staral hlavně o sebe. A pokud chci diskutovat, tak s respektem a zájmem se něco dozvědět, ne jen plácat, napadat, urážet atd.

Jana Jana 18.04.2019

Rodit doma je nesmysl a z mého pohledu i velmi nebezpečné, nikdy nikdo neví co se může zvrtnout

Richard Jana 18.04.2019

Rodit doma je krajně nezodpovědné, jak vůči rodičce, tak vůči dítěti. Rozhodují minuty a ty v případě nutnosti už nikdy nedoženete a nevrátíte. Rodit doma je v současné domě pouze módní záležitost, kterou si ženy vymýšlejí, aby byly zajímavější a nezapadaly do davu a mají pocit, že jsou cool a jak se dnes říká "bio".

soňa Jana 19.04.2019

Nastudovat si můžete co chcete, ale nikdo vám nezaručí, že nepřijde žádná komplikace při porodu, ale i po něm. Pak jde opravdu o minuty, kdy i nejrychlejší sanitka je moc pomalá! I po ukázkovém fyziologickém porodu můžete začít nebezpečně krvácet, a to s odstupem několika hodin, kdy už je vaše PA spokojeně doma. Krevní ztráta 1,5 l se v poporodním období může vytvořit velmi snadno a takový deficit už jen tak nerozdýcháte. To je jen jeden příklad za všechny. Je to složitá věc, ale jedno je jisté: nemáte šanci nic vrátit a opravit. Chápu pocity rodiček, jsem čtyřnásobná matka. Ale také vím, o čem mluví porodníci, jsem totiž i porodní asistentka, 30 let praxe, z toho 12 let práce na porodním sále. A ty komplikace, mrchy, se kolikrát objeví bez toho, že by je někdo (nedočkavý porodník) vyprovokoval, představte si to. A přímo miluju klasickou větu: "Matka přece cítí, co se s jejím dítětem děje!" Silně o tom pochybuji, zvlášť v dnešní době, matky jsou nejisté, informace mají z různých zdrojů, často i protichůdné... Naprostá většina cítí silně hlavně touhu, aby TO už skončilo. A já už také skončím. Jen bych se chtěla někdy dozvědět, jak se na tuto problematiku dnes dívají ženy, kterým se u domácího porodu něco zvrtlo a nedopadlo to...

kamila76 18.04.2019

Je to její rozhodnutí.

Nora 18.04.2019

*5**5**5*,,KRÁLOVSKÁ" rodina má dodržovat pravidla. Je především KRÁLOVSKÁ. Pokud nechtějí pravidla dodržovat proč vlastně jsou????? *5*

Ella Nora 18.04.2019

Do královské rodiny se přivdala náhodou. Myslím, že k ní nikdy v souvislosti s povinnostmi patřit nechtěla a bude dělat jen potíže. Vyjde z toho s velkým ziskem.

hedva 18.04.2019

Ona není nic... Jen ji Hary dotáhl z Ameriky, kde nic neznamenala a v Evropě se snaží udělat si jméno, ale pořád je to šmudla z Ameriky....

Bibi hedva 18.04.2019

A vy jste co?

Viki Vikina hedva 18.04.2019

A podle vás by se měli brát jen ti, kdo něco znamenají? Vy sama jste minimálně nositelka Nobelovy ceny, ne?

Mundlová Renata 18.04.2019

Neskutečně nezodpovědné. Muselo jí být jasné , že bude muset dodržovat protokol, královské rodiny . Fakt se nedivím královně , že miminku nechce udělit titul. I Megan bych ho odebrala pokud nedodržuje protokol královské rodiny.

Bibi Mundlová Renata 18.04.2019

V protokolu nestojí nic o tom, kde by měla rodit. Nic tedy neporušuje, tak se prosím víc informujte než budete vypisovat "chytré" komentáře v diskuzích.

El 18.04.2019

Achjo...vy už fakt nevíte co si o ní vymyslet..chudák Meghan.

Viki Vikina 18.04.2019

Ona má aspoň k dispozici veškeré zázemí, lékaře za dveřmi, nepochybuji, že i potřebné přístroje. Jestli chce rodit doma, proč ne. Zato při podmínkách, které jsou pro domácí porody doma, to považuji za hazard.

Jana 18.04.2019

Kdy už se naučíte respektu, vy chytří diskutující?

Ivana Jana 18.04.2019

Respektu prosim ke komu. K pani vevodkyni z leknuti ????? No....... Respektuji vzdelanost,rozhled,odvahu, nikoliv jakousi americanku.

Jana Ivana 18.04.2019

Ke komukoli... A k tomu, že se rozhodla rodit doma. Můžete nesouhlasit, ale přesto respektovat. A nechápu, proč by měla mít zodpovědnost za to, že ji bude někdo následovat. Každého věc...

aster Jana 19.04.2019

Respektu? Respektu k blbce, která si neuvědomuje, že se může stát vzorem pro spoustu žen, kterým ale nedojde, že ony při domácím porodu nebudou mít před barákem plně vybavenou ambulanci a v případě komplikací budou namydlené. Můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno - jen se podívejte, v čem všem se tyto nanynky po královské rodině opičí - tak proč ne i porod...*6*

aster Jana 19.04.2019

V takovém postavení totiž tu zodpovědnost svým způsobem máte...

evarupp@seznam.cz 18.04.2019

Meghan může rodit kdekoliv, protože tito mají o sebe postaráno všude víc než na sto procent. Tyto starosti a diskuze jsou zbytečné.

helus 18.04.2019

Rodit doma se mi zdá veliký nesmysl.

Iveta 18.04.2019

když to jde jinde ve vyspělých státech, tak proč ne u nás? Jen by lékaři museli chtít. Poučme se z jiných zemí a nechtějme být opět moudřejší než ostatní.

Fialka Iveta 18.04.2019

A když se něco nepovede doktoři starejte se !!! Je to nezodpovědné celé těhotenství nechodí bio matky na kontroly a odběry a pak kolem nich musí všichni skákat . A hledá se viník když se nedejbože něco stane .

Kalupinka 18.04.2019

Rodit doma je nezodpovědné. Nikdy nevíte co se může stát. Mám to z vlastní zkušenosti. Nedoporučuji.

M.Simchen 18.04.2019

Nejlepší je Kate a Williams,Meghan si jen vymýšlí aby byla zajímavá a upoutala okolnosti? Dělá si co chce,,,,

Simchen 18.04.2019

hlavně,že Meghan porušuje královský řád měla by se nad sebou zamyslet,je umíněná,panovačná a proto jsou Kate a William,nejlepší,nejhezčí královská rodina,,,,

Jirka 18.04.2019

Jejda tady je ,ale hloupých lidí ,mám rád lidi co si myslí ,že mají vlastní názor a přitom je postavený na vymívání mozku .Tak hloupé ovečky co řeknete k tomu ,že podle statistik ročně při domácích porodech umře 10 dětí a při porodech v nemocnicích 500 ??Co?Ted?Co je nezodpovědný?Jak je to možný ,vyškolený personál ,plno doktorů,vybavení za miliardy ,medicína na vrcholu??Ted může napsat nějaký hnup a můžete mi poslat odkaz ,kde mate tuto informaci?Ne nemůžu ,at si to hloupý člověk se stejným přístupem informací najde sám než tu začne kecat kidy a ještě abych to hledal za něho.O 500 mrtvých ročně se nemluví ,to není cool ,ale když umře díte doma ,hned se to musí dát na internet at se k tomu plno hloupých lidí vyjádří .Než začnete mít názor ,zjistite si informace. A pro blbce ,který chtějí odpovědět :A kdyby to byla pravda tak se o tom píše v médiich ne?Ne.Celý problém je v tom ,že když žena rodí doma ,není byznys pro doktory,farmacii,pojištovny a stát .Rodit doma je jen nezodpovědný tehdy pokud o tom nic danná osoba neví.At si rodí kdo chce ,kde chce a nechte si svoje tupý názory o nezodpovědnosti.

Jana Jirka 18.04.2019

Jak vy mi mluvíte z duše!

Petra Jana 18.04.2019

Kdyby moje sestra rodila doma, tak teď už by tu nebyla. A to šlo o běžný porod v termínu. A ta statistika je fajn, Ale bylo by také dobré uvést, z kolika případu jsou tato čísla. Větší vypovídací hodnotu by to bylo procento z celkového počtu narozených děti.

Jitka Jirka 18.04.2019

Prosím, nemluvte o hloupých lidech. Víte co je statistika? Při ní lze porovnávat počet porodů uskutečněných doma a v nemocnici a poměrně k tomu smrt novorozenců, ale porovnávat pouze počty dětí, které zemřely doma a v nemocnicích je nesmysl. Doma se ročně rodí stovky dětí a v nemocnicích desetitisíce. Navíc při předpokladu že budou komplikace většinou matka nastupuje do nemocnice a nezůstává rodit doma.

Zuzanci Jana 18.04.2019

Vymývámˇní je odvozeno od vyjmenovaného slova mýt, hloupá ovečko.

Petra Jirka 18.04.2019

Co tomu řeknu? Že vzhledem k tomu, kolik dětí se celkem narodí v porodnicích a kolik doma je těch 500 mrtvých velmi slušné číslo, ale těch 10 je zatraceně alarmujících. Je tudíž dobře, že statistiky jen potvrzují, že porod doma je zbytečný hazard, co velmi často končívá tragédií. Akorát mám teda pocit, že vy jste těmi čísli chtěl dokázat pravý opak, což se teda moc nepovedlo. Ale tak hlavně, že máte ten svůj názor, že jo..

aster Jirka 19.04.2019

Člověče, zalezte někam do kouta a nezesměšňujte se tady! O vaší úrovni svědčí už jen kvalita vašeho projevu - takže si nedělám iluze o vašem vzdělání a vědomostech. Víte vůbec, co je to statistika, nebo jste o tom jen četl na internetu? Asi to druhé, že. Zjevně všechny vaše "rozumy" pocházejí jen z internetu - víte, to je hodně nespolehlivý zdroj informací - zejména pokud mají být tyto informace pravdivé.

Soňa aster 19.04.2019

Milý Jirko, do počtu mrtvých dětí v době kolem porodu velkou měrou přispívají děti předčasně narozené. A pokud vím, ČR je v těchto číslech ve světovém měřítku velmi dobře! Když čísla, tak je uveďte všechna, tzn. z jakého celkového množství porodů je počet mrtvých dětí, ať je to fér. A nedá mi to: v Kidech a kydech je rozdíl, shlédněte film Limonádový Joe.

Anna 18.04.2019

Nejen u nás, ale jistě v celé Evropě je porodnictví velice špičkové, kvalitní. Vybavení sálů. Tak to považuji opravdu za hazard, pokud nemám za sebou takové zázemí jako MEGAN. V jejím případě je to jen si dokázat, že si může dovolit vymýšlet. Jasně nepere krvavá prostěradla a má za sebou haldu lidí, kteří to hned uklidí. Doma se Vám o to musí někdo postarat, pokud to nepočká až se uzdravíte. *10*

Daniela 18.04.2019

„Porod doma je její největší přání. Ale zřejmě i její poslední."...no komu není rady...

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat