Zhubnout se dá i při sedavém zaměstnání

Máte sedavé zaměstnání, snažíte se zhubnout a nejde vám to? 

Sedavá práce v kombinaci se špatnou životosprávou je nejen pro postavu peklo, ale také pro naše zdraví. Shození přebytečných kil vám prospěje, budete se cítit lépe, budete mít větší sebevědomí a změna ovlivní pozitivně i váš pracovní výkon.

Správně nastavený energetický příjem 

Práce v kanceláři vám neznemožňuje hubnutí, možná vám ho ztěžuje, protože jste pohodlní a hlavně se celý den nehýbete, takže váš energetický výdej není tak vysoký, zato příjem vysoký být může. Takový zedník si v práci určitě mákne víc, než když sedíte celý den za počítačem a ťukáte prsty do klávesnice. Plus si k tomu přidejte ještě shrbená záda, hlavu v předsunu a protrakci ramen a máte na zdravotní potíže zaděláno.

Jak si správně nastavit příjem si můžete přečíst v článku:

Jezte více za méně kalorií

Objem jídla nevypovídá o tom, kolik bude mít daná porce kalorií. Třeba takový cheesecake, ten bude mít určitě více kalorií než grilované kuře s pořádnou porcí zeleniny. Dokonce i potraviny, které se často svým obalem tváří, že jsou zdravé, mají více kalorií, než bychom čekali.
ENERGETICKÁ DENZITA = je množství energie na objem stravy. Pokud má potravina více vody, má nižší denzitu, takže např. zelenina má denzitu nízkou, naopak jídla z fastfoodu ji mají vysokou!

Zkuste se zamyslet nad velikostí porce, kterou jíte, nepřejídejte se, klidně si vezměte menší talíř, který na psychiku působí jako plnější, a tím pádem se i vy můžete cítit plnější.

Zaznamenávejte si, co jíte

Zapisujte si poctivě vše, co přes den sníte, nezapomeňte na zmrzlinu v 10 večer, kterou se cpete u televize, díky tomu si uvědomíte, co všechno do sebe dáváte a kde děláte chyby.

Sbohem limonádo

Limonády obsahují velké množství cukru, a proto v práci raději popíjejte čistou vodu, nebo nějaký dobrý čaj.

Uzobávání

Jedna sušenka ke kávičce, odpoledne dortík při pauze s kolegyní, to přece ještě nikoho nezabilo, nebo ano? Pokud je to možné, snaže se jíst 5krát denně plnohodnotná jídla. Uždibování oříšků, sušenek, kostiček čokolády má v malém objemu hodně kalorií a nezasytí vás. Ano, oříšky jsou zdravé, ale třeba 100 g oříšků se rovná jedné porci celozrnných těstovin s kuřecím masem a rajčatovou omáčkou.

Více pijte

Pít bychom měli rovnoměrně po celý den, ne nárazově. Zkuste si třeba naplnit džbán s vodou a postavit si ho před sebe, nebo zkuste nějakou chytrou appku, která vás v různých časových intervalech upozorní, že se máte napít. Vaše ledviny vám za to poděkují.

Hubnutí při sedavém zaměstnání nemusí být takový oříšek. Zkuste dodržovat těchto pár rad a výsledky se jistě brzy dostaví.






Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Jste systematický člověk, a tak vám příliš nevyhovuje, pokud se musíte věnovat hned několika věcem najednou. Ne že by vám to dělalo nějaké potíže, ale máte vždy pocit, že když se nemůžete něčemu věnovat naplno, hrozí, že budete dělat chyby. A na to nejste příliš zvyklí. Zkuste se na chvíli odpoutat od své snahy o dokonalost, uvidíte, že se vám u... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

56 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
143 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
98 Příspěvků
Poslední příspěvek včera

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat