Diskuse na téma Cvičení Brno

17. 10. 2022 | Kultura koníčky

Ahojky, můžete prosím doporučit dobrý fitness club v Brně? Jsem začátečník tak bych ráda měla k ruce i fitness trenéra:)

Miruška22 26.07.2023

Mě teď hodně baví jóga, chodím na lekce a cvičím i sama doma :) sháním teď novou podložku na cvičení, která mi nebude podkluzovat a bude vypadat hezky, můžete doporučit dobrou značku?

Dianadia Miruška22 28.07.2023

Krásný jsou podložky Korkie, na jógu ideální, protože jsou z přírodních materiálů, mají krásné vzory a jsou hezky dlouhé a pohodlné :-)

Tana 24.02.2023

Zone4you je za mě nejlepší fitness a wellness klub, chodíme tam s manželem oba, plnou cenu za roční členství musel platit jenom jeden z nás a máme přístup všude :-) koukám, že když se přihlásíte teď do konce měsíce tak budete dokonce 10 tréninků s trenérem zdarma :-)

Alena Tana 22.01.2024

Jé tam chodím a musím souhlasit, jak na strojích, tak lekce, chodím na hiit. Nikdy jsem neměla žádný problém. Čisto, fungující stroje, milá obsluha.

LenkaV Tana 26.03.2024

Zone mám ráda, není to klasická přeplněná a špinavá posilka. Členství je super, teď budu obnovovat silver.

Lindik 30.11.2022

Byla jsem se do zone4you podívat minulou středu a zaujalo mě že to není jako klasická přeplněná tělocvična. Moc se mi líbilo, zažila jsem tu daleko větší komfort než jinde

Katka Liny. Lindik 30.11.2022

Jsou tam třeba i předcvičované hodiny?

Vally22 21.10.2022

Zdravím zkus se podívat sem https://zone4you.cz/ já tu mám i členství a můžu říct že s lepším přístupem jsem se nikde jinde nesetkala

Lindik Vally22 25.10.2022

Ahojky díky moc juknu se. A to členství nese nějaké výhody?

Vally22 Vally22 30.10.2022

Ano nese to hned několik výhod a je výběr z několika balíčků. Když si na stránkách nahoře rozbalíte kolonku Členství v klubu tak to tam máte krásně vypsané

Lindik Vally22 02.11.2022