Diskuse na téma Zlepšení paměti, pozornosti, koncentrace

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak se dá toto zlepšit? Náš děda prodělal mozkovou příhodu a celkově se docela zhoršil, tak jsem se chtěla informovat, zda se to dá nějak zlepšit, nevim jestli prášky apod je dobrý zpusob. Ptala jsem se i pár odborníků a ti mi řekli, že jsou dobré i křížovky a také jsou na to i hry na pc. A že to pry funguje, tak se chci zeptat, jestli s tím máte také někdo zkušenost, připadně s čím a jakou? Děkuji

Terka 23.10.2015

Ano to je presne on, objednavas jej?

Lenka 04.10.2015

Neni to caj chaganela.cz? nekde jsem o nem cetla, ze pani ho mela zase na zlepseni travicich potizi

Terka 23.09.2015

Na tohle mi pomaha extrakt ze sibořske čagy, znate nekdo:?

Jana 10.08.2015

EEG biofeedback. Pro bližší info pište na eegterapie@gmail.com.

Karča 25.09.2014

Jednoznačně mohu doporučit brainstart, je to opravdu životabudič a povzbuzovák. Můj největší pomocník při zkouškovém a v práci. Obsahuje guaranu, což je úplně nejvíc.

Petra 13.08.2014

Dlouho jsem hledala na trhu produkt, který mi pomůže nejen na lepší paměť, soustředění a únavu. Pak jsem si objednala přes internet Brainstart, protože obsahuje guaranu a tak je super. A opravdu mi pomohl hlavně při zkouškovém a dokonce odboural i stres.

Jitka Petra 04.07.2016

Mě na paměť pomohl jednoduše avilut gingko, který koupíš v každé lékarně

denisa Jitka 31.07.2016

To je zajémavé, a nevírabí firma Avilut spíše vitamíny na oči?

Hanka 28.06.2014

Holky tak jsem ten Brainstart také vyzkoušela a teda super. Rozhodla jsem se pro něj protože obsahuje guaranu, což je přírodní života budič a opravdu mě Brainstart nezklamal. Mohu opravdu doporučit všem co se potřebují zbavit únavy a nastartovat :)

Lída 26.05.2014

Mám podobnou zkušenost, díky Ginkgomaxu se lépe koncentruji, taky ještě nechci patřit do starého železa, moje máti dokonce studuje univerzitu třetího věku, Ginkgomax bereme obě a mě navíc pomáhá na mé věčně studené nohy

Nela Lída 28.05.2016