Diskuse na téma Zlepšení paměti, pozornosti, koncentrace

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak se dá toto zlepšit? Náš děda prodělal mozkovou příhodu a celkově se docela zhoršil, tak jsem se chtěla informovat, zda se to dá nějak zlepšit, nevim jestli prášky apod je dobrý zpusob. Ptala jsem se i pár odborníků a ti mi řekli, že jsou dobré i křížovky a také jsou na to i hry na pc. A že to pry funguje, tak se chci zeptat, jestli s tím máte také někdo zkušenost, připadně s čím a jakou? Děkuji

Eliška 17.06.2019

Na neco se tam specializuji? Hodne jsem o te lekrne cetla, ze si ji chvali.

Tereza 13.06.2019

To ja take, je jich tolik a kazda pomuze na neco jineho. :-) S maminou chodime v Brně do lekarny jmenem Zelený anděl, tam jsou uzasni a vzdy poradi!

Sara 07.06.2019

Sama se v bylinkach moc nevyznam, rada si encham poradit od odborniku.

Lenka 03.06.2019

Resil jste to nekdo prez bylinky? Kupovali jste sami, nebo v lekarne?

Iris 01.07.2018

super je mimochodem i ta raw energy voda :)

Simona 31.05.2018

Doporučené dávkování je tam jeden sáček denně, což naprosto odpovídá :) www.rosenpharma.cz/produkty/potraviny/energie/thebrainer-granulat

Ilona 07.05.2018

Nemá prosím někdo z vás zkušenost s tímto www.rosenpharma.cz/produkty/potraviny/energie/thebrainer-granulat přípravkem na zlepšení pozornosti ?

Simona Ilona 08.05.2018

Za mě je to naprostá bomba, hodně jsem si ten nápoj dělala, když jsem měla zkouškové a fakt mě držel hodně dlouho vzhůru a soustředěnou.

Adriana Simona 29.05.2018

Hele a jaké je tam denní dávkování ? Vůbec nevím, že něco takového Rosenpharma dělá, protože mám od nich zatím jenom nějaké mastičky.

Nela 29.10.2016

taky mám docela dost problémy s pamatováním si věcí... měla bych si taky pořídit už nějaké ty doplňky nebo vitamíny...

Anna 72 let Nela 04.11.2016

Mám dobrého doktora,který mi pomohl s mojí pamětí.Bohužel jeho jméno jsem zapoměla .Nashle.

Míša 28.10.2016