Diskuse na téma Zlepšení paměti, pozornosti, koncentrace

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak se dá toto zlepšit? Náš děda prodělal mozkovou příhodu a celkově se docela zhoršil, tak jsem se chtěla informovat, zda se to dá nějak zlepšit, nevim jestli prášky apod je dobrý zpusob. Ptala jsem se i pár odborníků a ti mi řekli, že jsou dobré i křížovky a také jsou na to i hry na pc. A že to pry funguje, tak se chci zeptat, jestli s tím máte také někdo zkušenost, připadně s čím a jakou? Děkuji

Slávka 23.09.2013

No já už jsem taky ve věku, když zapomínám, a protože jsem po dvou boreliozách a musím se nutně učit angličtinu, tak jsem začala užívat MAKU a všeobecně (vitalita, paměť, soustředěnost...). Maka se dá sehnat na netu, doporučuju.:-D

Hanka 23.09.2013

Já jsem dostala od kamarádky tip na Brainstart, obsahuje taky Lecitin a i Guaranu, koupila jsem jí našemu dědouškovi na narozeniny a zdá se mi, že je mnohem vitálnější a hlavně více vnímá a paměť je taky výborná – pravda, že kombinujeme s křížovkami. Tak snad ti to pomůže.*1*

Gabča Hanka 05.03.2014

Používám to samé co Tereza – Brainstart, který pomáhá udržet koncentraci, zlepšuje paměť a pozornost. Taky studuji vysokou školu a díky tomuto přípravku se dokážu učit dlouho do noci a učení mi leze do hlavy samo.;-)

Terka Hanka 11.03.2014

S Brainstartem máme ve třídě zkušenost všichni. Teď máme před maturitou takže toho je ve škole opravdu hodně. Díky brainstartu se dokážu soustředit, hodně si toho zapamatuji v hodině a doma se zvládnu ještě dlouho do noci učit. Líp mi učení za celé 4 roky co studuji, do hlavy nelezlo, škoda jen, že jsem jeho kouzlo neobjevila už dříve..

Pettra 10.09.2013