Diskuse na téma Zlepšení paměti, pozornosti, koncentrace

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak se dá toto zlepšit? Náš děda prodělal mozkovou příhodu a celkově se docela zhoršil, tak jsem se chtěla informovat, zda se to dá nějak zlepšit, nevim jestli prášky apod je dobrý zpusob. Ptala jsem se i pár odborníků a ti mi řekli, že jsou dobré i křížovky a také jsou na to i hry na pc. A že to pry funguje, tak se chci zeptat, jestli s tím máte také někdo zkušenost, připadně s čím a jakou? Děkuji

hopik32 14.04.2025

hodně dobrá je bacopa, mým prarodičům pomáhala i na výpadky paměti

Bylinky na podporu kognitivních funkcí jsou fajn, ale nezapmeňme, že mozek potřebuje především dostatek vitamínů a spánku, bez toho to nejde...

Verča verka.chmelarova 25.04.2025

Souhlas, bez spánku a vitamínů to fakt nejde. Já jsem do toho ještě přidala Ginkgo bilobu od MedPharmy – ne kvůli nějakému „zázraku na paměť“, ale spíš kvůli lepšímu prokrvení a soustředění přes den. Začala jsem ji brát, když jsem měla období, kdy jsem se nemohla na nic pořádně soustředit, byla jsem rozlítaná a zapomínala jsem úplně základní věci. Po pár týdnech jsem si fakt všimla, že mi to v hlavě běží líp – ne jako káva na chvilku, ale tak nějak klidně a soustředěně. Dávám si k tomu bacha na pitný režim a večer fakt vypnout, jinak to nemá smysl. Ale když se to vezme jako celek, tak Ginkgo určitě pomůže jako podpora.

verisek 17.04.2025

Našla jsem dobré doplňky stravy na alpiku, je to mozek-kognitivita balansio. Zaujaly mě dobrým obsahem bylinek a vitálních hub, vypadají dobře :)

malarwen verisek 18.04.2025

Já je užívám už nějakou dobu, také mě zaujaly. Je to pěkná přírodní směska- arjuvéda i tradiční čínská medicína, dokonce i hořčík. Začala jsem při studiu a už jsem se jich nevzdala, protože po vysazení jsem si připadala hloupá a bez energie. :D

zuzous 05.05.2025