Diskuse na téma Zlepšení paměti, pozornosti, koncentrace

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak se dá toto zlepšit? Náš děda prodělal mozkovou příhodu a celkově se docela zhoršil, tak jsem se chtěla informovat, zda se to dá nějak zlepšit, nevim jestli prášky apod je dobrý zpusob. Ptala jsem se i pár odborníků a ti mi řekli, že jsou dobré i křížovky a také jsou na to i hry na pc. A že to pry funguje, tak se chci zeptat, jestli s tím máte také někdo zkušenost, připadně s čím a jakou? Děkuji

Vendula 23.11.2015

Jednou jsem ho mela doma, vyhovoval mi. Me i muzu spravil tlak a clovek se necitil tolik unaveny, jak dlouho vam vydrzi?

Grifka 24.04.2016

Já si dávám http://www.vitabody.cz/hledani/1?searchSentence=sky+dog je nejlepší na únavu a soustředění. Před zkouškama jsem si dávala i dvě tablety a to jsem zvládla hodně učiva.

Lucie Grifka 26.04.2016

To jsou nějaké tablety na stimulaci mozku?

Krista 24.04.2016

Ahoj mě zatím jediné co opravu pomohlo byl Avilut Gingo. A šikovné je že teď se k tomu dají ají koupit kapičky na oči které ty vitamíny doplňují. Třeba když se dlouho učím a podobně.

janulkaa 30.04.2016

Na stimulaci asi ne, ale na únavu a energii. Díky tomu se i líp soustředíš, protože nemáš pocit únavy a uděláš všechno co je potřeba :)

Grifka 01.05.2016

Přesně jak píše janulkaa. Je dobrý a účinek je hodně rychlý, nemusíš dlouho čekat a zbytečně se zdržovat od práce nebo učení :)

Lucie Grifka 28.05.2016

Aha to jsem nevěděla. Takže to není nebezpečné, jak někteří berou z lékárny na stimulaci mozku?

Grifka Lucie 29.05.2016

To vůbec :) to nemá s tím nic společného. Toto je normálně bezpečné na energii :) Přečti si o tom a uvidíš, že je to v pohodě.

Lucie 30.05.2016

Ahano já se přávě těch na ten mozek bojím. Abych potom neztupěla :D tak to jsi mě uklidnila :)

Milada 31.05.2016