Diskuse na téma Chat s poradkyní na lásku a vztahy Mgr. Evou Ráčkovou (26.8.)

Přijďte ve čtvrtek 26. 8. od 19 do 21 hodin do našeho diskusního fóra, kde s vámi vaše trápení probere naše poradkyně na lásku a vztahy Mgr. Eva Ráčková. „Pracuji především s lidmi, kteří pociťují nedostatek sebevědomí, sebeúcty, mají problémy ve vztazích, potýkají se s traumaty po partnerově nevěře, po rozvodu nebo ztrátě zaměstnání. S lidmi, jejichž svět jakoby potemněl a oni nevidí cestu ze tmy ven...“

Jana 26.08.2010

Dobrý den. Zjistila jsem po půl roce chození s partnerem, že má již několikaletý vztah. On mi to celou dobu popíral ikdyž jsem měla pochybnosti - čili mi lhal, prý protože mi nechtěl ubížit a s ní to chtěl časem ukončit a je s ní prý jen ze zvyku. Prý to chtělo jen čas, ale já to teď vše zkazila slíděním na fb že jsem to zjistila. Mám mu dát teď čas a když se s ní rozejde, tak se k němu vrátit? Mozek mi říká že ne, že to byl podraz a už nikdy víc. Srdce ovšem něco jiného. Vím že bych už mu asi nemohla dál moc věřit, ale prý mi nikdy nelhal, "pouze" teď to jednou. On na mě ale myslí a já též :(

IB Jana 26.08.2010

já jsem vdaná už dlouho a řídím se radou své babičky-moudrá to žena....KDYŽ SI POŘÍDÍŠ PSA A PŘIVÁŽEŠ HO K BOUDĚ, POJDE ZA DVA TŘI ROKY, KDYŽ MU DÁŠ VOLNOST, VYDRŽÍ S TEBOU DO SMRTI... proto nepátrám a případné partnerovy úlety neřeším...zkus to-buď to vyjde nebo ne...tohle ničím neovlivníš....a mezi náma, každý si přece zaslouží druhou, i třetí šanci.....i když to bolí....mě to taky bolelo, čas ránu zahojí...

eva.rackova Jana 26.08.2010

Jano, můj názor je ten, že váš partner je slaboch. Pokud vám lže hned na začátku vztahu jen proto, že nedokáže ukončit ten předchozí, těžko své chování později změní.... Tohle není totéž, jako když zjistíte něvěru v dlouholetém vztahu. Já bych šla od toho, ale je na vás, jak to vyřešíte. Jen si dejte pozor, ať neuvíznete v síti vlastních iluzí...

Ivulka 26.08.2010

Jsem vdana 20 let, mam v podstatě spokojené manželství, dvě děti, téměř dospělé a šest let splácíme spolu s manželem hypotéku. před víc než dvěma lety jsem potkala muže, mladšího než já o devět let, přeskočila jiskra a problém byl tady...tenhle vztah trvá rok a dva měsíce, nejsem schopná ho ukončit, protože on je skvělý milenec a dokáže mě nabít energii, jsem s ním štastná ale mám obavy,že přijdu o svou rodinu, svého muže obdivuji a mám ho ráda, i když sexuální napětí mezi náma nikdy tekhle nejiskřilo a intimní život se už za ta léta ustálil na jednom dvou milováních za měsíc. možná ani nechci radu, dozvím se pravděpodobně, že milenecký vztah mám ukončit, spíš píšu proto, že život je někdy opravdu složitý a je dobré se s tím někomu svěřit....

eva.rackova Ivulka 26.08.2010

A víte, že nedozvíte? Klidně si o užívejte, nakonec stejně vždycky každý dostane to, co si zaslouží - tedy i váš muž, jen si dejte pozor, ať po pobytu v ráji nepříjde očistec a pak peklo.... Buďte prostě opatrná, ono to časem vyprchá a vy zjistíte, co je pro vás důležitější....

abc 26.08.2010

zaslouží druhou, i třetí šanci.....i když to bolí.... fajn - ale jak do tohohle vztahu dokážeš kromě energie investovat např finance? jednoho dne už o žádnou šanci nebude stát .... a? ..... všechno co buduješ bude pryč.

Monika 26.08.2010

Je mi 35 let a jsem sama, jsem zaměstnaná, snad až příliš, aktivní, samostatná a přemýšlivá, ale neumím si najít správného partnera. Pracuju prakticky výlučně se ženami a příjde mi, že nikoho nového už nepotkám... Stále intenzivněji si uvědomuju, že bych chtěla dítě a můj život mě přestává těšit, ale nechci být takový sobec, abych si pořídila miminko tzv. "bez otce". Mám hezký vztah s rodinou, hodně přátel, mám hezký život, nejsem zoufalá, jen mám pocit marnosti.

eva.rackova Monika 26.08.2010

Moniko, jak vypadá váš vztah s vačím vlastním otcem?

Monika eva.rackova 26.08.2010

Dobrý den, můj vztah s otcem je problematický, je alkoholik a rodiče se rozvedli v mých 6ti letech. Neviděla jsem ho víc než 10 let.

Kery 26.08.2010

Dobrý den, Evo, manžel měl milenku, trvalo to půl roku, ale zůstal s rodinou. Máme dvě děti. Je to rok a půl a i když se chová hezky, pořád na to nemůžu zapomenout. trápím se. Před ním dělám, že je vše ok, ale neustále mi to běhá v hlavě.Co dělat? Kdy to přestane bolet? Děkuji

eva.rackova Kery 26.08.2010

Omlouvám se, ale při mých počítačových schopnostech mi chvíli trvalo se přihlásit....:-O Milá Kery, bude to tak dlouho bolet, jak dlouho vy budete chtít...... je to přece ve vaší hlavě a do ní vám nikdo nevleze, aby to mohl vyhnat. V jedné odpovědi jsem popsala jak je to s odpuštěním a získáním důvěry. Věřit nemůžete v podstatě nikomu, ani sama sobě. Důvěru musíte budovat a musíte jí dát šanci..Váš muž se "snaží dost dlouho". Otpčte si to: jak vy byste se cítila v jeho situaci? Jinak vám doporučuji terapii. S tímhle si sama asi neporadíte a má to jistěkořeny hloub než k manželůově nevěře.

Kery eva.rackova 26.08.2010

Na terapie chodím, začala jsem, ale nevěřím že to někdy přestane bolet. Nejde o to, že bych mu nevěřila, ale že spal s jinou ženou...

eva.rackova Kery 26.08.2010

A co vám na tom vadí?

Kery eva.rackova 26.08.2010

Porušení naší intimity, nějak jsem věřila, že ji budeme sdílet jen spolu. Vědomí, že se miloval s jinou ženou a že ji miloval... Když si představím, že bych to udělala já, tak bych to nedokázala, protože bych ho v mých očích ponížila, takže když to otočím ponížil on mě.

eva.rackova eva.rackova 26.08.2010

Mohu tu otázku ještě formulovat jinak: co je na tom pro Vás to nejhorší?

eva.rackova Kery 26.08.2010

Ne, vy to "neotáčíte". Vy to vidíte pouze ze svého hlediska, navíc já se ptala, jak vy byste se cítila, kdybyste se snažila doma dokázat rok a půl, že chcete být právě tam a právě s ním a přitom cítila jeho nedůvěru...Tohle, co vás trápí, to je něco podobného, jako když jedináček dostane sourozence a po čase mu musí půjčit svoje hračky...víte, váš partner není váš majetek, on má svobodnou vůli stejně tak jako vy. Nejspíš jen "uklouzl" - vzpomeňte si, co ve vaší rodině právě v té době probíhalo, jaká tam byla atmosfera, a tu ženu nemiloval určitě natolik, aby váš opustil. Tohle se prostě stává. A prosím něříkejte, že tohle vy byste nemohla, mám spoustu klientek, které po překonání manželovy nevěry, samy navázaly milenecký vztah..snad aby si to i ony zkusily z té druhé strany..a některé i až teprve PAK svého muže pochopily.... Nechtějte to absolvovat.... Mohu se zeptat, na jakopu terapii chodíte?

Moniko, jak vypadá váš vztah s vačím vlastním otcem?

SASI 26.08.2010

HEZKY VECER JE ME SKORO 30LET.ZIJI 4ROKY SE SVYM PRITELEM,MAM POCIT ZE ME JE NEVERNY.....CHOVANI SE ZMENILO........NECHCI HO PODEZIRAT ZE JE TO NEVERA......NEVIM JAK SE MAM CHOVAT NEVENUJE SE MI........

eva.rackova SASI 26.08.2010

Kdy se jeho chování změnilo...a co si mám představit pod pojmem nevěnuje se mi?

SASI SASI 26.08.2010

NO JE TO ASI TAK 8MES.TED SPISE NEMA ZAJEM.HODNE JSME SPOLU KOMUNIKOVALI TED VUBEC,NECHCE SEMNOU ZA KULTULTUROU...ZA HRAT KULECNIK SIPKY JAKO DRIV VZDY NEKOHO MUSI VZIT SEBOU JO KDYZ JINY ZAVOLA JDE HNED KDYBY CHTELA JA NEKAM NECHCE SE MU......

eva.rackova SASI 26.08.2010

Nu, tak tam se asi opravdu bude něco dít...co vám říká vaše intuice? apokud jste přesvědčená, že je vám nevěrný a chystáte se pátrat, jste si jistá, že ustojíte cokoliv, co zjistíte?

SASI eva.rackova 26.08.2010

TO JE PRAVE TA OTAZKA'???JA JSEM ZARLIVA NESNASIM NEVERU......NEVIM CO BY UDELALA JAK BY REAGOVALA ALE URCITE VIM,ZE TOHLE NENI PRO ODPUSTENI CLOVEK CO UDELA JEDNOU UDELA VICEKRAT......NEBO SE MILIM

eva.rackova SASI 26.08.2010

Sasi, jednou nejspíš zjistíte, jak MOC se mýlíte..... A tohle je asi pro vás ta pravá příležitost, jak to zjistit co nejdřív. Já vám přeji hodně sil, aby vás to moc neskolilo. Víte, nikdy se nic neděje jen tak. Všechno má svůj důvod a vše, co se nám děje, děje se proto, abychom se mohli zbavit nějaké iluze, abychom se něco mohli naučit. A to hlavní, co se máme naučit je ODPOUŠTĚT a BEZPODMÍNEČNĚ MILOVAT. To že někoho bezpodminečně miluju neznamená, že s ním musím za každých okolností zůstat, to ani náhodou, jsem svobodný člověk a mohu si dělat, co chci. Ale VŽDY to znamená, že mu nemám vlastně CO odpouštět, ať udělá, co udělá. On je totiž také svobodný člověk. Pokud si jeho činy vztáhnmu na sebe a trápím se jimi, je to MŮJ problém, nikoliv jeho, protože já to dělat nemusím. Takže ještě jednou hodně štěstí.

SASI eva.rackova 26.08.2010

MILA EVICKO DELUJI ZA ODPOVED URCITE JSI ME ASPON TROCHU POMOHLA A OTEVRELA OCI JESTE JEDNOU DEKUJI SASI

eva.rackova SASI 26.08.2010

Nu, kdyby něco, je u můj mail. Hezký večer.

Sára 26.08.2010

buď ráda, že nemá paralelní vztah a z tebe nedělal blbce:-O

Ajka 26.08.2010

Dobrý den,po 13ti letém manželství jsem se rozvedla.Manžel byl na cestách a po rozvodu jsem se dozvěděla že v každém městě kde byl měl milenku.U rozvodu tvrdil že nikoho nemá a od soudu šel přímo za ní.Přestala jsem věřit mužům a trvalo mi to 10 let než jsem opět uvěřila na lásku.Přítel byl strašně hodný a moc si mě vážil.Ovšem přišla doba kdy se dostal vlastní blbostí do vězení a vlastně za blbost.Vše bylo stále v pořádku,dopisovali jsme si i mě navštěvoval jelikož měl výhody jako státní zaměstnanec.Jsou tomu 2 roky co se odmlčel a já nevím co s ním je a zda ještě vůbec je na světě.Opět jsem přestala věřit mužům a netroufám si jít do dalšího vztahu.Nevím co dělat,protože tajně doufám že se vrátí.

eva.rackova Ajka 26.08.2010

Ajko, proč házíte všechny muže do jednoho pytle? Váš přítel se odmlčel ještěkdyž byl ve vězení nebo po propuštění? Udělala jste něco proto, abyste zjistila, co se děje? A jaká vztah máte se svým otcem?

Eva 26.08.2010

Dobrý den Evo, je mi 28 let mám již 9letý vztah s mužem s nímž mám i 2letého syna.Oba jsme miminko chtěli ale od té doby co jsem otěhotněla jdou naše milostné a sexualní chvilky jaksi pryč...Partner je ode mě starší o 8 let, já bych se sním milovala každý den, ale on je stále unavený a nebo čeká až já začnu.Ale já chci aby i on někdy začal být ke mě jako muž a ne jako otec mého dítěte. Vím že když má někdo rodinu že se to změní, ale až takhle.Někdy se milujem 1do měsíce někdy i 2 měsíce.Mluvit s ním o tom jsem zkoušela a nic neřekne.Nevím zda jsem pro něj tlustá zda to změnilo to že byl u porodu (přitom mám stejnou váhu jako před porodem) nebo jen stárne nemá takovou potřebu nebo snad milenku.......Tohle všechno jsem mu říkala ale nic.Mě to trápí jelikož nejsme jako pár ale jako dva kamarádi.Děkuji za jakoukoliv odpověď

eva.rackova Eva 26.08.2010

Evo, tohle je těžké, pokud s vámi partner odmítá komunikovat.... je docela možné, že má nějaké mužské problémy, muži o tom se svými partnerkami nerady mluví.... Přemýšlejte o tom, co VŠECHNO se po porodu změnilo a také, jakou reakci měl on, když byl přítomný porodu, jak se pak bezprostředně potom choval.

Eva eva.rackova 26.08.2010

Je pravda, že po porodu byl partner v šoku ale to je silné slovo.Docela jsem se u porodu trápila a i mě 2krát nastřihávali poté zašívali a dalo by se říct že u všeho byl.Rodil semnou 12 hod. Syna naopak miluje od malinka ho koupe má k němu silný vztah. Po porodu se semnou miloval až po 3 měs. co jsem ho ujistila že mám dole vše v pořádku a že to hrozně moc chci, bál se toho......Je pravda že mi i má gynekoložka říkala, že někdy je to spíš na škodu když je partner u porodu asi to bude i náš případ. I otomhle jsem se s ním bavila, jen na to řekl, že by to nebyl pro žádného pěkný zážitek.Já s ním mluvím pořád ovšem ale je to jako kdybych házela hrách na zeď. Komunikace to mu chybí nevím jak ho přimět aby semnou sdílel to co se mu honí v hlavě.

eva.rackova Eva 26.08.2010

Pravděpodobně u něho při porodu vznikl nějaký blok, možná pocit viny, že za to, co prožíváte, může...kdo ví. Může mít PODVĚDOMÍ strach z dalšího otěhotnění a tím opakování celého toho martyria..... Já bych mu zkusila napsat dopis, od srdce a otevřeně, řekla bych mu, jak mi chybí a poprosila ho, ať to řeší s nějakým odborníkem, že naprosto chápu, že mne do toho nechce zatahovat. Napsala bych mu, co k němu cítím a že počkám, až se s tím popere sým. A to bych dodržela. Zkuste se ještě poradit s nějakým sexuologem. Tohle opravdu není těžké řešit, stačí se vrátit zpět do té situace vymazat stávající a "nainstalovat jiný program" Mozek funguje stejně jako počítač. Nebojte, to bude dobré.

Květa 26.08.2010

paní Evo - mažel si našel po 10 manž milenku - nepřiznává jí - ale vzah má již 2 roky :-O odejít nechce - ale doma se chová někdy ok, někdy ne - sex máme tak jednou za 2 ms z mého podnětu - je šance, že ho to přejde? Snažím se vydržet - máme 2 holčičky

eva.rackova Květa 26.08.2010

Tak to nevím Květo...spíš si myslím, že ho to nepřejde, vždyť se má jak paša - čekají na něj dvě ženy. Být vámi, začnu si pomalu zařizovat život bez něj - najdu si své vloastní přátele, svoje aktivity, koupím si něco hjezkého na sebe, obnovím stará přátelství...prostě přestanu se na něj upínat. A to až tak, aby si uvědomil, že není centrem mého světa. Pokud se takhle zařídíte, bude on na to muset zareagovat, Pak uvidíte, jak vysoko si cení své vlastní rodiny. On vás má na hřebíčku, tak z něj rychle seskočte a dějte mu výchovnou lekci :-)

Květa eva.rackova 26.08.2010

výchovnou lekcí myslíte najít si také někoho? A žít jen ,, vedle,, sebe? děkuji za odpověď

eva.rackova Květa 26.08.2010

Ne, tak to vůbec nemyslím. Myslím to spíš tak, že se začnete věnovat víc sama sobě. Přestanete upozadovat svoje vlastní zájmy a koníčky. Nebudete pořád jen stát u sporáku a smýřit domácnost, ale přenecháte některé povinosti manželovi, nebuidete s ním o tom diskutovat, prostě to uděláte. Nevím, jak velké jsou vaše dcery, ale i smalými dětmio je možné podnikat výlety, chodit do mateřského centra a s kamarádkami do cukrárny. Doma nechte lísteček: ,ilíčku, až příjdeš z práce, prosím vyluxuj a zalej kytky. Tečka. Takovouhle lekci jsem měla na mysli. Váš muž vás evidentně pojal jako součást domácího inventáře, to je ovšem omyl, ze kterého ho můžete vyvést jen vy sama. Pokud to nedokážete, nikdo vám nepomůže a budete se trápit dokud on nepříjde o potenci ;*( Je to prostě na vás. Tady můžete získat podporu, ale udělat to musíte sama. Tak hodně štěstí.

Monika 26.08.2010

Víte, já jsem o tom všem samozřejmě přemýšlela, ale myslím, že je to dávno za mnou, že už to mám odžito a zpracováno.

eva.rackova Monika 26.08.2010

Máte teď na mysli vaše dětství? Rodinní vztahy? Nu, mioje zkušenost mi říká, že pokud tomui tak je, jsme na partnera připraveny - většinou ten první, který pak příjde, může být ještě jen takový "zkušební balon", který má ověřit, že skutečně už víme, co chceme :o) Moniko, nebuďte zoufalý, jste úspěšná žena a plně vyzařujete energii, která vás právě ovládá - může to být i smutek, který cítíte, nebo ono: nepřibližuj se, stačím si sama, které ještě můžete mít v podvědomí. Zkuste rodinné konstalace a uvidíte, jak na tom jste. Zy jsou silně prožitkové a "švindlovat" se na nich nedá, mluvím z vlastní zkušenosti :-D

Marta 26.08.2010

Mila pani Eva mam taky problem neviem čo mame obaja robit .Tak pekne po poriadku:Som rozvedena bez zaväzkou ale spoznala a zbližila som sa zo ženatym mužom ktory ma deti ,sme obaja moc štastny a chceme zostat spolu .Naš vzťah nechceme ukončit on mi tvrdi že jeho zo ženou spoločny život je o ničom maju problemy to viem bola som tomu svedkom su tam hadky na dennom poriadku ale jeho tam držia iba deti .Neviem či mam počkat ako sa to vivinie alebo to ukončit sme spolu každy den.Prosim poradte mi dakujem a prajem krasny večer Marta

eva.rackova Marta 26.08.2010

Marto, promiňte přehlédla jsem to. Nu, odpovědět si ale musíte sama - čekat, to znamená i několik let života a výsledek je nejistý... Odejít a skončit to, to je asi to, co teď udělat nechcete. Víte, zůstávat v kalamitním vztahů kvůli dětem.... nu, já mít tu moc, tak každého takového a každou takovou okamžitě přivážu k židli, když dělám terapii s lidmi, kteří jako děti vyrůstaly v těhle vztazích a nepustím je dokud ji neskončím. Viděli by na vlastní oči, co to s lidmi i po desetiletích dělá, jakou jim to dělá paseku v životě...Nu, ale je zbytečné to říkat vám, to by měl spíš slyšet váš partner. Já vám nemohu radit, jen vám mohu říci, co bych udělala já - zůstala bych jenm v tom případě, že bych byla smířená s tím, že už navždy budu jen ta druhá.... jste s tím smířená?

Ajka 26.08.2010

Bohužel já rodiče už nemám a vztah s otcem jsem měla pěkný.Ano ale telefon nedostupný a z vězení měl odejít už před 2 lety byl tam jen na 1 rok.

eva.rackova Ajka 26.08.2010

Ajjko, neměli jste společné přítele? Není nikdo, kdo by vám mohl pomoci? Nu a proč hledáte právě jeho, pokud se odmlčel, možná je to o tom, že vím nechce jako "kriminálník" na oči...kdo ví, co se stalo. Třeba je to o tom, že prostě máte jít dál, je to o tom, abyste se mužům naučila věřit a zárověň se naučila být samostatná, o tom, aby vás každé zklamání nepoložilo. Zklamání je stejně jen výsledkem našich nereálných očekávání.... Co? Přemýšlela jste o tom někdy?

Monika 26.08.2010

Děkuju, takže myslíte, že si mám počkat na "jiný balón". Já to tedy risknu:-)

eva.rackova Monika 26.08.2010

Miniko, nenechte se natlačit do situace, že se za každou cenu musíte vdát a mít dítě ted hned, ber kde ber. Poslouchejte svoji intuici, vyčistěte si mysl od příkazů a onoho: takhle to musí být a prostě jen pracujte na tom, abyste si rozsvítila to svoje vnitřní světýlko, usmívejte se :-) Jakmile vám intuice řekne, že to ještě není ono, poslechněte ji, nenechte se zvlálcovat rozumem. Když já osobně lkala, že moje téměř třicetiletá dcera ještě nemá partnera, primař jedné porodnice mi vynadal a prohlásil, že houby vím o tom, jak taková čtyřicetiletá maminka omládne a svítí *1* Dnes mám dvě úžasná vnoučata a skvělého zetě. Klííídek :-D

Marta 26.08.2010

Pani Eva prosim o radu na moj prispevok pisany 19:52

Vendi 26.08.2010

Dobrý den, s nevěrným přítelem mám také problém já. Jsme spolu téměř čtyři roky. Po prvním jsem odhalila nevěru. Nebyla jedna, bylo jich víc, mimo jiné také "podlehla" nejlepší kamarádka. Rozešli jsme se, pak jsem jeho přemlouvání po několika měsících uvěřila. Přísahal, že se změnil. Od té doby jsem nepátrala a ani na nic "nepřišla". Stejně mám v sobě stáe nějaký blok a říkám si, ale co když... pořád uvažuji a vnitřně se užírám. prosím o radu. Je možné, že se změnil? A je nějaký způsob, jak se přestat užírat a přemýýšlet nad minulostí a tím co bylo? Velmi děkuji

eva.rackova Vendi 26.08.2010

Vendi, to, čemu věnujete svou pozornost, svou energii, to vás vždy nějakým způsobem ovlivní. Pokud vy pořád přemýšlíte nad tím, co BYLO, žijete v minulosti a PŘÍTOMNOST vám uniká..... Třeba jste si ani nevšimla, že váš partner vám projevuje lásku a stará se o vás. A nebo naopak, že se vlastně pořád chová stejně. Z toho plyne co? Nu každá holka chytrá řekne: ne on, ale JÁ se musím změnit. A je to tak. Druhého člověka nezměníte, ale sebe ano. Tím, jak změníte sebe, vaše okolí se také musí proměnit, protože jinak už vám nebude "stačit". To je stejné, jako když se mužstvo fotbalistů bude flákat a nebude trénovat. Pak se do toho jeden zažere a nasadí vysokou laťku. Jak to asi dopadně? Nu, buď ostatní zaberou taky, aby mu stačili a nebo on prostě najde jiné mužstvo, které je úspěšnější, Jasný jak facka :o) Takže vyhrabte se z minulosti a šupity dupity do přítomnosti. A koukejte se dobře kolem sebe, co to udělá :o)

Monique 26.08.2010

Hezky vecer preji, je mi 25 let, jsem vysokoskolsky vzdelana slecna.... Nerada bych sama sebe nejak vychvalovala, ale podle reakci muzu vim, ze jsem pohledna. Jelikoz to vim, vyhybam se noseni kratkych sukni, vystrihu - nechci zbytecne provokovat. Ale to jim nebrani, aby na me dotirali - pri primem i neprimem kontaktu - napriklad troubeni aut, nadbihani svobodnych, zadanych anebo zenatych :o( Asi by nektere zeny za tuto pozornost muzu daly cokoliv - me to depta a nici! Protoze mam pocit, ze nikomu nejde o moji dusi - ale jen o telo :o( Naposledy jsem naletela stejne staremu muzi/klukovi a byla to horka soda od zivota. Nejprve si ziskal moji duveru, neznost a peci a pak me sproste, odporne a chladne vyuzil a odkopnul :o( Je mi z toho vseho zle a nevim, jak mam dale postupovat - jak mam vyhodnocovat zajem muzu - jak jim mam verit - nebo neverit? Prosim, poradte mi... Dekuji.

eva.rackova Monique 26.08.2010

Moni, jak jste na tom se svou sebeúctou? Máte se ráda? Myslím OPRAVDOVĚ, z celého srdce, vážíe si sama sebe? Pro to, jaká jste, co umíte, co jste dokázala? Berete se i s tím, co se vám na sobě nelíbí?

Monique eva.rackova 26.08.2010

to je dobra otazka ... kdyz si nekdo ziska mou duveru - prepinam na rezim - jak udelat stastnym partnera. a ja jdu nejak bokem :o( ridim se tim, ze vice stesti je v davani nez prijimani... asi si vycitam, ze bych se mela mit rada vice, tim padem by zrejme nedoslo k cemu, co se stalo:o( nedovolila bych mu to...

eva.rackova Monique 26.08.2010

Moni, dávání a braní musí být v ROVNOVÁZE! Jinak je to špatně. Nezapomínejte na sebe, jster ve svém světě twen nejdůležitější tvor, když nebudete šťastná, jak chcete udělat šťastným toho druhého? Dokud nenastolíte rovnováhu, budou se na vás podobní hajzlové prostě lepit, takže konec, finíto, myslete na sebe! Dobrou.

Blanka 26.08.2010

Dobrý večer, je mi 40, před 1,5 rokem jsem si nebyla úplně jistá vztahem, něco se změnilo, protějšek se choval jinak. Tak jsem trošku začala pátrat, předtuch se mi potvrdila, byla v tom žena. Nepohla jsem to pobrat, samozřejmě jsme to řešili spolu, ale nepomohlo, v mysli to bylo pořád a nedokázala jsem to překousnout........jak mohl? Dlouho jsem se trápila, teď už jsem klidná a vyrovnaná................tak trochu jsem mu to oplatila, samozřejmě o tom neví.................ale já mám v duši klid a cítím se spokojená.

eva.rackova Blanka 26.08.2010

Nu, každý má svůj recept na řešení partnerských krizí. Přeji vám, ať vám spokojenost vydrží :o)

Vážené dámy, je devět pryč a já mám ještě další povinnosti. Přeji vám hezký večer a co nejméně trápení s láskou a partnerskými vztahy. Nezapomínejte, že jsme tady proto,abychom byly šťastné. Pokud tomu tak není, je někde chybka a to nějčastěji v nás samotných. Většinou je to o tom, že se nemáme dost rády, necháme se zneužívat, dovolujeme druhým, aby nás trápili.... Je tedy jen na nás samotných, abychom to změnily, nastavily si hranice, za které nikoho nepustíme. Každý problém, se kterým se vítězně popereme nás přiblíží k lepšímu a šťastnějšímu životu. Tak se holky nedejte, držím vám všem palce a přeji hezkou noc :-D


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Chystá se velice zajímavý týden, bude obzvláště zábavný. Vesmír v tomto týdnu umožní vyšší stupeň nezávislosti, sebedůvěry a odvahy, které jsou základními vlastnostmi Beranů.Na pracovišti může být ... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

63 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
1 Příspěvků
Poslední příspěvek 26.4.

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat