Chcete zeštíhlit bříško: Stačí sklenice rajčatového džusu denně!

Zima pomalu přichází o sílu a nejteplejší část roku se kvapem blíží. S tím také většina lidí začne uvažovat o hubnutí, aby mohla bez pocitu studu do plavek. Diet a metod hubnutí jsou na světě snad tisíce. Mezi ty zdravější patří zařazení zeleniny do jídelníčku. A hotový zázrak při hubnutí dokážou rajčata. Šťáva z těchto plodů pomůže zhubnout i bez cvičení.

Podle experimentálního výzkumu vědců z Bostonu totiž ženy po osmi týdnech pravidelné konzumace rajčatového džusu v množství jedna sklenice denně zhubnuly v pase 2,5 centimetru, aniž změnily svůj pohybový režim a jídelníček. V kombinaci s omezeným příjmem kalorií a zvýšenou pohybovou aktivitou je výsledek ještě výraznější.

„Hladina nezdravého cholesterolu v jejich krvi klesla o deset procent a to je z hlediska zdraví ještě významnější než zhubnutí tuku v pase,“ tvrdí autoři z Tufts University v Bostonu.

Rajčatový džus obsahuje více lykopenu – velmi významného antioxidantu – než samotné plody stejné hmotnosti. Je tedy možné, že na hubnutí tukové tkáně příznivě působí právě vysoký příjem lykopenu.







Sledujte nás na sociálních sítích:

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

V tomto týdnu budete cítit silný příliv energie a touhu něco změnit. Vaše vnitřní odhodlání se probudí a budete mít chuť pustit se do nových aktivit, které jste dosud odkládali. Dávejte si však pozor na přehnanou impulzivitu, protože ta by mo... Více

Vybrat znamení
Zavřít

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

14 Příspěvků
Poslední příspěvek 10:00
110 Příspěvků
Poslední příspěvek 10:00
Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat