Diskuse na téma Jakou značku UM preferujete ?

Dobrý den, poradí mi někdo s přechodem na umělé mléko ? Jaká značka se vám nejvíce osvědčila ?

Magda 24.09.2017

Od samého začátku bohužel nemám mléko, takže jsem na doporučení lékařky dávala sunar premium a naprosto bez problémů, nikdy jsem díky bohu nepoznala problémy typu, že by mi mlíčko dítě blinkalo nebo ho bolelo bříško.

Sandra Magda 24.09.2017

A nevíte jestli je dobrý i tady ten complex ? www.sunar.cz

Magda Sandra 24.09.2017

Jasně, akorát ten je lepší pro mimča, co mají potíže s bříškem

Sandra Magda 24.09.2017

Aha, to je dobré vědět, a jak se liší ve složení oproti premiu ?

Magda Sandra 24.09.2017

Složení mají uvedené tady www.sunar.cz/kojenecka-mleka/

Lea 22.09.2017

Já teda nepřikrmuju, protože mám mléka stále hodně, ale když už bych měla zvolit náhradu, tak bych šla do sunaru. Hodně jsem si tyhle diskuze pročítala a hodně maminek a miminek je s ním spokojeno a řadí se mezi nejkvalitnější mléko, které se u nás dá koupit.

Andrea 20.07.2017

Já už třetí měsíc přikrmuji sunarem complex a super .. malý po něm neblinká ani nemá problém s prdíky .. Pak jsem se ještě dívala na www.sunar.cz/kojenecka-mleka/, že mají i sunar premium, s tím ale zkušenost nemáme, ono je potřeba vyzkoušet, co miminku vyhovuje :)

Miriam 24.04.2017

Já dítku dávám UM převážně od Sunárku. Jsou kvalitní a malé moc chutnají. Zkoušela jsem dávat i domácí, ale většinou odmítala. Doporučuji nakupovat na www.mall.cz, často tam jsou různé akce. :)

Lucka 17.03.2017

Ja kupuji nasi male uz jenom Humanu.Zkusili jsme toho hodne,ale nikdy ju to moc nezasytilo.Moc ji to chutna a jeste je to bio z Nemecka tak co dodat.

Monika Lucka 17.03.2017

A nemáte po tom bolení nebo nějaké problémy s kakáním? Četla jsem,že to tak může být u některých UM

Lucka Monika 17.03.2017

Prave,ze vubec,prvne jsem zkousela nutrilon a potom jsme mivali hrozny boleni,tak mi dr.poradila Humanu a ta nam faktchutna a vyhovuje,ale kazdemu chutna neco.