Diskuse na téma Zlepšení paměti, pozornosti, koncentrace

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak se dá toto zlepšit? Náš děda prodělal mozkovou příhodu a celkově se docela zhoršil, tak jsem se chtěla informovat, zda se to dá nějak zlepšit, nevim jestli prášky apod je dobrý zpusob. Ptala jsem se i pár odborníků a ti mi řekli, že jsou dobré i křížovky a také jsou na to i hry na pc. A že to pry funguje, tak se chci zeptat, jestli s tím máte také někdo zkušenost, připadně s čím a jakou? Děkuji

Klára 02.12.2022

Psychowalmen znám a často jeho blahodárné účinky využívám. Světelné záblesky a zvukové vibrace přístroje mě zbavují únavy, dodávají mi energii a celkově životní sílu.

Julka 30.11.2022

Děkuji za odpověď, máte pravdu, mají vše přehledně a srozumitelně vysvětleno. Budou vánoce takže jsem si udělala radost a Laxmana od galaxy už mám objednaný.

Semuska 28.11.2022

Podívejte se na www.galaxy.cz, tam se o něm dozvíte vše potřebné.

Julka 25.11.2022

Tak to vůbec nevím o jaký přístroj se jedná. Zaujalo mě to hodně. Prosím kde se o něm dozvím víc?

Semuska 22.11.2022

Na doporučení jsem se rozhodla pro AVS přístroj , když jsem byla psychicky na dně a ještě fyzicky vlastně vyčerpaná. Zamilovala jsem se při prvním poslechu do Laxmana a po každém programu jsem na tom byla velice, velice dobře.

Renata 23.05.2022

Objednala jsem si z rastakoala.com cbd kapky a po 3 měsících užívání můžu říct, že se mnohem lépe soustředím a celkově si i víc pamatuju z přednášek, takže za mě to má určitě dost velký vliv a doporučuju.

Simona Renata 26.05.2022

Taky jsem o tom dost četla, ale jsem trochu na rozpacích jak silné si mám vzít :(

Bety-tyna 31.01.2022

Mně pomohlo obecně doplňovat vitamíny. Třeba tohle je dobrý doplněk https://rpshop.cz/vitaminy-mineraly/multivitamin obsahuje vitamíny i minerály včetně hořčíku, který je na tohle super.

Ella Bety-tyna 24.02.2022