Přihlášení na Bety.cz

Neplatné uživatelské jméno nebo heslo

Zapomněla jste své heslo?

Pokud žádný z uvedených účtů nemáte, zaregistrujte se zde

Co je nového

.

Nové zprávy

Nemáte žádné nové zprávy

Diskuse na téma Zlepšení paměti, pozornosti, koncentrace

Sandriskaa 22. 04. 2013

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak se dá toto zlepšit? Náš děda prodělal mozkovou příhodu a celkově se docela zhoršil, tak jsem se chtěla informovat, zda se to dá nějak zlepšit, nevim jestli prášky apod je dobrý zpusob. Ptala jsem se i pár odborníků a ti mi řekli, že jsou dobré i křížovky a také jsou na to i hry na pc. A že to pry funguje, tak se chci zeptat, jestli s tím máte také někdo zkušenost, připadně s čím a jakou? Děkuji

Neregistrovaná/ý - Eliška

25. 6. 2019

Super, lekarna primo delana pro me co jde tam resim prirodni cestou.

Neregistrovaná/ý - Tereza

23. 6. 2019

Ano, specializuji se na velky vyber bylinek, bylinnych tinktur, homeopatik, naši nehormonální antikoncepci, bylinky,schüsslerovy soli, homeopatické přípravky,bylinné čaje, aromaterapie...tohle vse najdes o nich i na internetu.

Neregistrovaná/ý - Eliška

17. 6. 2019

Na neco se tam specializuji? Hodne jsem o te lekrne cetla, ze si ji chvali.

Neregistrovaná/ý - Tereza

13. 6. 2019

To ja take, je jich tolik a kazda pomuze na neco jineho. S maminou chodime v Brně do lekarny jmenem Zelený anděl, tam jsou uzasni a vzdy poradi!

Neregistrovaná/ý - Sara

7. 6. 2019

Sama se v bylinkach moc nevyznam, rada si encham poradit od odborniku.

Neregistrovaná/ý - Lenka

3. 6. 2019

Resil jste to nekdo prez bylinky? Kupovali jste sami, nebo v lekarne?

Neregistrovaná/ý - Iris

1. 7. 2018

super je mimochodem i ta raw energy voda :)

Neregistrovaná/ý - Simona

31. 5. 2018

Doporučené dávkování je tam jeden sáček denně, což naprosto odpovídá :) www.rosenpharma.cz/produkty/potraviny/energie/thebrainer-granulat

Neregistrovaná/ý - Adriana

29. 5. 2018

Neregistrovaná/ý - Simona | 8. 5. 2018