Sociální sítě podporují negativní reakce klientů vůči firmám

Firmy, které se ještě nevrhly do komunikace s klienty prostřednictvím sociálních sítí, nemusejí litovat. Tvrdí to odborníci z Marylandu, podle nichž totiž tato média prestiži a pověsti společnosti nepomáhají. Naopak. Poté, co se jakákoli společnost na sociální síť připojí, prezentuje se tam a především tam komunikuje se zákazníky, výrazně jí přibude negativních komentářů a stížností.

„Lidé si nestěžují na Twitteru jen proto, aby ventilovali svou frustraci. Ale dělají to také v naději, že si tím získají pozornost,“ tvrdí doktorka Liye Maová z University of Maryland.

Ačkoli může pomoci pozitivní komentář od blízkých lidí a přátel, což v očích nového klienta prestiž a pověst společnosti často zvyšuje, řada lidí má potřebu zdůraznit svůj nesouhlas s pozitivními komentáři a v ostré kritice přitvrdí. Jinými slovy. Když má jeden člověk dobrou zkušenost a chlubí se jí na sociální síti, ale jeho kamarád má negativní zkušenost, ačkoli ji dosud sám neventiloval, pozitivní příspěvek kamaráda ho zburcuje k tomu, aby svou negativní zkušenost sídlel. A mnohdy se do toho pustí velmi ostře. Lidé se také raději svěří s negativní zkušeností než s pochvalou.

Velmi pozor je pak potřeba dávat na to, jak na takové komentáře firma reaguje. Tím si totiž může ještě více ublížit,“ tvrdí doktorka Maová.







Sledujte nás na sociálních sítích:

Reklama

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Tento týden může přinést nové příležitosti pro posílení vašich partnerských vztahů. Pokud jste ve vztahu, očekávejte, že komunikace s partnerem bude jasnější a plná nových vhledů. Single Berani by se měli mít na pozoru, protože kolem se může objevit... Více

Vybrat znamení
Zavřít

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat