Sociální sítě podporují negativní reakce klientů vůči firmám

21.08.2015 | Finance

Firmy, které se ještě nevrhly do komunikace s klienty prostřednictvím sociálních sítí, nemusejí litovat. Tvrdí to odborníci z Marylandu, podle nichž totiž tato média prestiži a pověsti společnosti nepomáhají. Naopak. Poté, co se jakákoli společnost na sociální síť připojí, prezentuje se tam a především tam komunikuje se zákazníky, výrazně jí přibude negativních komentářů a stížností.

„Lidé si nestěžují na Twitteru jen proto, aby ventilovali svou frustraci. Ale dělají to také v naději, že si tím získají pozornost,“ tvrdí doktorka Liye Maová z University of Maryland.

Ačkoli může pomoci pozitivní komentář od blízkých lidí a přátel, což v očích nového klienta prestiž a pověst společnosti často zvyšuje, řada lidí má potřebu zdůraznit svůj nesouhlas s pozitivními komentáři a v ostré kritice přitvrdí. Jinými slovy. Když má jeden člověk dobrou zkušenost a chlubí se jí na sociální síti, ale jeho kamarád má negativní zkušenost, ačkoli ji dosud sám neventiloval, pozitivní příspěvek kamaráda ho zburcuje k tomu, aby svou negativní zkušenost sídlel. A mnohdy se do toho pustí velmi ostře. Lidé se také raději svěří s negativní zkušeností než s pochvalou.

Velmi pozor je pak potřeba dávat na to, jak na takové komentáře firma reaguje. Tím si totiž může ještě více ublížit,“ tvrdí doktorka Maová.







Sledujte nás na sociálních sítích:

Reklama

Tip na snídani

Více tipů

Palačinky

(1 hlasů)

Domácí granola

(2 hlasů)

Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Tento týden bude obzvláště intenzivní. Řada planet, včetně vašeho vládce Marta, bude fungovat jako katalyzátor pro změny a přináší s sebou jak napětí tak odměny.V oblasti kariéry budou dveře otevřené široko. Nic neskončí přesně tak, jak jste ... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

33 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
2 Příspěvků
Poslední příspěvek včera

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat