Komentáře k článku

Jiři 05.03.2017

Je to jeji rozhodnuti. A furt lepsi nez aby to hodila do popelnice jak nekteri

franta 05.03.2017

mnohem horší je, když žena, která děti nechce, je má. tato je z mého pohledu zodpovědná - myslím sterilizaci

Emil 05.03.2017

Vše ukazuje na IQ asi 60 a zbytek je ryzí sobectví . Jednoznačně si zaslouží Darwinovu cenu. Ale jinak je asi trendy "já, já , já jenom já".

Alfasamec 05.03.2017

Děkuji redakci za smyšlený článek. Tím netvrdím, že se tak nějaká pipina nemůže rozhodnout, ale určitě nemá potřebu to ventilovat do médií.

Magda Alfasamec 05.03.2017

Proč by neměla? Vzhledem k tomu, kolik je stále mezi lidmi omezenců, kteří chtějí svoji představu dobrého života vnutit ostatním (viz tato debata), snaží se paní zveřejněním svého příběhu zřejmě upozornit na to, že ne všechny ženy chtějí děti. A že ty, které nemají mateřské pudy, nemusejí podlehnout tlaku okolí, ale mohou si žít po svém. Vzhledem k tomu, že pár nešťastných matek a nechtěných dětí znám, myslím, že to je velmi důležité. Mateřství je krásné, ale není nutně pro všechny.

Jan Bialas 05.03.2017

je to blbost....rozmazlenost nebo sobeckost? v každém případě by mělo být přirozené,že si může žena sama rozhodnout,jestli děti chce mít nebo ne....ale sterilizace je extrémně nepřirozená...a nesouhlasím s ní(možná bych i zákonně zakázal)

Jiří 05.03.2017

Paní je tupá. Dlouho jsem hledal slučný výraz. Jinak bych musel napsat slovo, které začíná na P a končí na iča.

Alena 05.03.2017

Souhlasím, když to tak cítí, je rozhodnutí každého. Mít děti ještě nezaručí,ze nebudete mít osamělé stáří..

Markus 05.03.2017

OK, je to každého volba. ALE !! až budetev důchodu moje dětibudouzdaní živit mě a Vás. Což znamená při pobíránídůchodu 30let x12 x 1000€ = 360 000€. A tak jestli dáte za sebe 360 000 € do společného sociálního fondu (+ 360 000 € váš partner) , pak si nechte klidně přišít na hlavu jabloň. Jinak se stáváte pasažerem, který nezaplatil jízdenku. to hlavni ale je to společné žití s dětmi, učení se od mladé generace - zkrátka vývoj. Kdo to nezažil asi nepochopí. Slova jako sobeckost a sebestřednost jsou asi zbytečná směrem k oné dámě opakovat. Ahoj. <3

michal 05.03.2017

sobecká blbka zahleděná sama do sebe

Lenka 05.03.2017

Je smutné číst odsuzující reakce. Především je dobré si uvědomit, že nikdo nemá právo posuzovat druhé. "Kdo jest bez viny, ať hodí kamenem." Denně vidím ty "milující" maminky, které se tu kasají, jak jsou děti naplněním jejich životů, jak jsou neustále nevrlé a štěkají po svých dětech, protože je toho na ně prostě moc. Dnešní doba je hektická sama o sobě a já smekám před ženami matkami, které mají dost lásky a energie na to, aby zvládly zaměstnání, domácnost, děti a manželské povinnosti a přitom jen kvetly, byly šťastné a neustále jim hrál úsměv na rtech. Aha, že tohle není standart? Takovou ženu vlastně ani neznám. Většina těch, které znám, jsou utahané, strhané a věčně naštvané na celý svět. Jenže na rozdíl od mravní policie tady v diskuzi to alespoň přiznají. Taky nemám a nechci mít děti. A mám k tomu tisíc důvodů. Není mezi nimi kariéra, strach o to, jestli a jak by mi to změnilo tělo, ani psychické následky z dětství. Jsou to mnohem logičtější a zároveň prostší důvody a jsou jen mé. Nikdo jiný jim nemusí rozumět, protože tohle je můj život. Sobeckost? Víte vy vůbec, co to slovo vlastně znamená? Znáte jeho význam? Pochybuji!!! Mnohem více se mi jeví jako sobecké, když si lidé, kteří jsou zadlužení nebo nemocní, pořizují děti. Když se děti rodí do rodin, kde se lidé rádi a často napijí a nemají za co dětem koupit nové boty nebo hůř, pořádné jídlo. Znám stovky rodin, kde žijí z ruky do huby a děti pomalu nevědí, jak chutná ovoce. Proč je stále mezi námi tolik xenofobních jedinců? Díky lidem, jací píší i sem své zavrhující komentáře, se všude ve světě válčí. Lidé jako vy vyvolávají boje a spory. Ta žena z článku pouze dělá, co cítí a považuje za správné pro sebe, ne pro vás. Než aby byla špatnou matkou, raději se té role vzdává. Na tom nevidím nic malomyslného ani zlého. Soucítím se všemi, kteří nedokáží mít respekt a pochopení pro právo druhých se svobodně rozhodovat. Se sterilizací sama nesouhlasím, pokud není nutná ze zdravotních důvodů. Ale nedovolila bych si soudit kohokoli, kdo to vidí jinak,

Monika Lenka 05.03.2017

Ale samozřejmě, že je to Vaše rozhodnutí a v podstatě o nic nejde. Spíše je legrační pořád stejná argumentace - rodiny s dětmi nemají peníze (vy uvádíte, že znáte stovky rodin) já ani jednu (sama mám tři děti). Další argument "co z nich bude?", no a jen proto nebudu mít děti? Další argument "stejně se na Vás vykašlou", vy to víte už teď? A proč teda žijete a o něco se snažíte? Vždyť stejně jen "zabíjíte" přítomnost a jednou to skončí a nezbude po vás "nic" Přeji hezký "nekonfliktní" a "bezstarostný" život.

Julie Monika 05.03.2017

Většina lidí, která nemá děti, je nemá prostě proto, že je nechce. Jenže "nechci" lidem, kteří děti mají, obvykle nestačí. Dožadují se dalších důvodů. Tady se pak rodí ono povídání o těžké době, nemocech, finančních nákladech.

Klk Julie 05.03.2017

Ano, bývá to tak-ale znám právě docela dost holek co to říkají aby měli klid-právě protože děti mít normálně nemůžou (ze zdravotních důvodů) a jezdí se třeba léčit do center asistované reprodukce a nechtějí aby se jich pořád někdo vyptával-tak radši říkají že děti nechtějí a přitom doufají, že se jim časem poštětsí... Proto bych nechtěla nikoho odsuzovat-nikdo neví jak to ve skutečnosti je...

Julie Klk 05.03.2017

To máte pravdu, může to být i tenhle scénář. Chtěly by, ale nejde to - to je pak smutné. Proto si myslím, že ptát se lidí, proč nemají děti, je stupidita nebo aspoň netaktnost. Buď je mít nemohou a pak je ta otázka bolestná. Nebo je mít nechtějí a pak je zbytečná.

Damian Lenka 05.03.2017

"Ta žena z článku pouze dělá, co cítí a považuje za správné pro sebe, ne pro vás." Coz znamena, ze je na svete naprosto nepotrebna. Ubira zdroje jinym, prospesnejsim.

Kafková Damian 05.03.2017

Máte pravdu, dobře napsané. Z těch, co napíšou, že je někdo nepotřebný a zabírá tu místo -opravdu mrazí. Jen díky takovým tu mohl Hitler dělat co dělal, sám by nic nezmohl... Hloupost, omezenost a krutost některých lidí nemá mezí

Kafková Kafková 05.03.2017

Reakce ovšem patřila k reakci na tento fašistický blábol, nikoli přímo na něj...

Zuzana 05.03.2017

Každý bychom měli mít snahu mít nástupce, kdyby jen z ekonomického hlediska. Kdo bude v našem solidárním systému vydělávat na důchod paní, která se rozhodla žít svůj život naprosto sobecky a jen pro sebe a bez svých následovníků...?

Lol Zuzana 05.03.2017

ta paní ale nebude čerpat mateřskou ani rodičovskou, nebude mít výpadek v práci, a vzhledem k tomu, že si mohla dovolit kliniku v NY a žije v zahraničí, asi se taky na svůj důchod zabezpečí sama. Jinak člověk odvádí celý život sociální, zdravotní, daně, takže to že se jedna žena nerozmnoží je asi úplně bezpředmětné

Lavický Aleš 05.03.2017

Žena, pokud nemá děti, i kdyby byla prezidentkou vesmíru, tak je z historického hlediska pořád jenom lidský trus. Toto může změnit jen vyhynutí lidské rasy, jinak nic jiného.

Jiřina Lavický Aleš 05.03.2017

Neskutečný blábol. Škoda, že to příroda nezařídila tak, aby absencí touhy po dětech trpěli lidé neschopní vyplodit smysluplnou myšlenku.

Marie Lavický Aleš 05.03.2017

Když jste mluvil o tom trusu, za který máte ženy, tak jsem nabyla přesvědčení, že mluvíte o sobě. Takhle se může vyjadřovat o ženách jen primitiv a nevzdělanec. Už jenom to, že máte pocit, že jsou potřeba děti...Je nás skoro 8 miliard, planeta je přelidněná a uživí sotva 3,5 miliardy lidí a Vy jako génius považujete za nutné se dál zbytečně množit? Zkuste obklad na hlavu a sejděte z toho schůdku nabubřelosti, kde máte pocit, že jako muž jste něco víc a proto ženy podle Vás musí rodit a skákat kolem primitivů jako jste Vy, jinak je máte za trus. Uplně bych chápala, kdyby Vaše žena tu sterilizaci raději postoupila také, protože blbost se často dědí pane...a jde ruku v ruce s omezeností.

1 05.03.2017

Jakou má barvu pleti?

Ivka 05.03.2017

Jsme přelidnění. Pokud nemají přijít těžké neléčitelné epidemie nebo světové války, úplným požehnáním budou lidé, kteří jednoduše nechtějí děti sami od sebe. ;-)

Marie Ivka 05.03.2017

Rozumný a nesobecký názor. Také znám mladé lidi, co nechtějí do tohoto světa přivádět děti, budoucí vojáky ve válce. Děti bez budoucnosti. Ač si to nechceme přiznat, pravda je taková že přelidnění planety se musí řešit, ještě nejsme na tom tak, že by se polovina lidstva dala odlifrovat třeba na měsíc... Proto už považuji za zločin, když se někdo rozrodí a má víc jak 1 - 2 děti, co s těmi dětmi na přelidněné planetě? Ale napsala jste to moc hezky, tak to všechno opravdu je.

jjj 05.03.2017

Bože!!! Blbka!!!! Co nám to cpe?? Pokud je sobec!!

Klk 05.03.2017

Je to její věc a její rozhodnutí- spíš je škoda, že ten kdo děti chce je třeba nemůže mít a ten kdo je nechce tak je většinou má nebo by je mohl mít...

Madlenka 05.03.2017

Ať se ty chtěně bezdětné ženy zamyslí samy nas sebou. Vždyť by tu ani nebyly, kdyby neexistovaly jejich dětí chtivé matky. Žena která může a nemá děti, nemá dodělanou ženskou osobnost, je polotovarem a nedovyvine se jí ani zcela ženská psychika. Nenaplní to, pro co jí příroda určila a k čemu jí dala její tělo a žije tu na dluh. Měla by sama vrátit svým dětem, co do ní bylo investováno. Jiná situace je však u žen, které po dětech celý život toužily a svůj sen nemohly naplnit. Třeba to pak řeší tím, že pro společnost odvedou něco přínosného třeba zase jen pro děti.

Julie Madlenka 05.03.2017

Přesně tak. Úplně nejlepší je, když ženy, které děti nechtějí a nemají je rády, si je stejně pořídí, protože přece mají matku, dělohu a dluh. Nakonec v nejhorším ty děti vždycky můžou narvat do babyboxu nebo, kdyby žádný poblíž nebyl, do popelnice. Ale hlavně že budou žensky hotové a porodí.

Petr 05.03.2017

Nejsem zena, a uz vubec si nedovolim komentovat neci rozhodnuti. Svoboda rozhodovani mi doufam dava moznost, zit tak, jak citim. A to preji i slecne. Kdyz mi bylo pres tricet, vubec jsem si nedovedl predstavit, ze budu nekdy otec. Dnes je mi o nejaky ten rok vice a mam dve deti a treti navic ustavni. Kdy se to v hlave zmenilo nevim, nebo spise je mi to ted jedno. Protoze, ted mi to dava nejvetsi smysl a delam tatu nesmirne rad. Svobodne, bez podminek a nic od toho neocekavám. Proste mi tato role naplnuje a to zrcadleni se v nich je proste super. Vse se ma asi nechat prirozene a bez vetsiho snazeni plynout,... a co ma priijit prijde.

Erika Petr 05.03.2017

Řekl jste to skvěle, také jsem nechtěla děti do svých 32 let, a pak ze dne den..to přišlo samo, jak u mě tak u manžela..A máme dvě, a je to úžasný :) Je to ta pravá láska<3

Erika 05.03.2017

Pokud nechce děti, je to jen a jen její rozhodnutí. My máme děti dvě, a je to zápřah. Ale co mě štve na názoru této slečny jsou ty její představy, že matky stojí jen u sporáku celý dny, a přebalují plíny. To mě docela urazilo. Kdyby to takto třeba brala její matka, nebyla by. Ale...mateřství je především o lásce. Je to nádherné, náročné, těžké, ale své děti prostě miluju, a ty věci kolem...dělané s láskou :) Ano, jsou dny, kdy přijde nemoc, problémy atd., kdy to není nejrůžovější. Ale mám podporu ve svém patrnerovi..třeba holčina nepotkala toho pravého ještě...kdo ví, jak to u nich doma fungovalo.. No její život, její volba. Ale ty chytré řeči ať si nechá stranou. Jelikož si to nezkusila, tak neví o čem mluví.

Marie Erika 05.03.2017

Nevím proč se rozčilujete, vždyt napsala ta slečna pravdu. Když nestojíte u sporáku, tak kupujete rodině jídlo v bufetu? Nebo neuklízíte, nevaříte, neprala jsem plíny, vlastně dneska se takové plíny neužívají, ale děti Vám, že jsem tak zvědavá, přebaloval tedy kdo? Něco o tom vím, mám také dvě děti, milujícího partnera můžete mít, ale jako na ženě si myslím leží domácnost na Vás víc než na něm. A nechápu jedno, jste takto štastná, tak co Vás rozlobilo na té slečně? Že volila na rozdíl od Vás svobodný život...Jinak víte, žádné dítě nemá předem možnost si zvolit, že se nechce narodit, proto vynucená vděčnost dětí k rodičům za život, o který třeba vůbec nestály jako asi i ta slečna je směšná. No tak by se nenarodila a to by Vám snad vadilo? Jí rozhodně ne. Takže chytré řeči vedete, nezlobte se, ale Vy. Jasně, že když ty děti už máte, tak je milujete. Ale určitě jste předem nemilovala děti, které jste ještě neměla, to postrádá logiku. Já jí prostě fandím. Nechce děti, tak je nemá a všichni jí můžou vlízt na záda. Správný přístup. U nás přece nikoho nenutíme aby měl děti, takže pokud je má, tak je mít chtěl a je to zase jen jeho věc, že stojí denně u sporáku, protože rodina chce jídlo denně, slečna nelhala....a Vás její svoboda popudila zbytečně.

Vlastimil 05.03.2017

Není vůbec důvod někoho odsuzovat za to,že nechce mít děti.Doba se změnila,existuje obrovské množství aktivit kterými může člověk svůj život naplnit.To se týká těch úspěšných lidí.Na druhou stranu existuje daleko větší skupina lidí,kteří by děti mít ani neměli,protože je jednoduše neuživí a v podstatě neuživí ani sami sebe.Je také pravda,že tato společnost k tomu mít děti mladé lidi spíše odrazuje (velmi těžká dostupnost vlastního bydlení,nejistota zaměstnání).Podle mého názoru se do budoucna jedná o obroský generační problém.Já sám jsem musel doslova utéci do předčasného důchodu,mám vlastní bydlení a jsem velmi spokojený.Dvě děti,které mám jsou dospělé a naštěstí se sami uživí.V této době a v této společnosti lidé kteří mají děti a dokáží se o ně plnohodnotně postarat mají můj odiv.

Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat