Jogurt denně ochrání před cukrovkou

Konzumace kvašených mléčných výrobků zřejmě může přispět k prevenci diabetu typu dvě. Osoby, které jedí jogurt denně, mají totiž riziko tohoto onemocnění o čtrnáct procent nižší.

Největšími rizikovými faktory jsou nedostatek pohybu a nevyvážená a energeticky příliš bohatá strava. Diabetes je ale vážné chronické onemocnění, které může končit infarktem, slepotou a amputacemi končetin.

Vědci z Univerzity ve Wageningenu a Harvardovy univerzity provedli rozsáhlou analýzu dvaadvaceti studií zabývajících se vztahem mezi konzumací kvašených mléčných výrobků a rizikem diabetu typu 2.

Výsledky naší studie naznačují, že jogurt může hrát určitou roli v prevenci diabetu typu dvě,“ tvrdí autoři.

U žen navíc konzumace jogurtu souvisí také se snížením rizika pro vysoký krevní tlak.







Sledujte nás na sociálních sítích:

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

V tomto týdnu budete cítit silný příliv energie a touhu něco změnit. Vaše vnitřní odhodlání se probudí a budete mít chuť pustit se do nových aktivit, které jste dosud odkládali. Dávejte si však pozor na přehnanou impulzivitu, protože ta by mo... Více

Vybrat znamení
Zavřít

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat