Jak stabilizovat podrážděnou náladu během PMS

Za výkyvy nálad, které přináší PMS, stojí hormonální nerovnováha. U některých žen může být horská dráha emocí tak významná, že život v normálním světě není možný. Taky vaše nálada kolísá a je nestabilní již několik dní před vašimi dny?

Existují tipy, které vám pomohou!

Vyhněte se kofeinu

Cokoli, co obsahuje kofein, je váš nepřítel, ať už je to káva, soda nebo černý čaj. To proto, že přítomnost kofeinu zesiluje emoce. A to v tomto případě opravdu nepotřebujete…

Nepijte příliš mnoho alkoholu

Už takhle to s vámi cloumá, tak proč negativní pocity ještě posilovat? Nepijte příliš mnoho alkoholu, neudělá vám to dobře. Výjimkou je malé množství, pokud nemůžete vinou PMS spát. Sklenička vína ve vás může vyvolat ospalost, což se někdy hodí.

Meditujte, meditujte a zase jenom meditujte

Trápení z PMS je velmi stresující zkouškou. Právě z tohoto důvodu může být meditace nesmírně přínosná. S klidnou myslí se přeci jen emoce ovládají mnohem lépe. Pusťte si hudbu, zacvičte si jógu. Ostatně, pohyb je přínosný po všech směrech!

Pravidelně cvičte

Chůze, plavání, tanec, jízda na kole – tyto a další formy cvičení patří k fantastickým aktivitám, které můžete zapojit během zápasu s PMS. To je proto, že cvičení pomáhá regulovat vaše hormony, a navíc zbavuje stresu. Pouze se vyhýbejte příliš intenzivnímu pohybu, protože ten váš stav může v podstatě ještě zhoršit.

Jezte častěji a v malých dávkách

Důvodem, proč jíst častěji a méně, je snaha o udržení hladiny cukru v krvi, která může způsobit spoustu negativních emocí. Zahrňte do své stravy více jídel bohatých na vlákninu, jako je ovoce a zelenina, protože skutečně pomáhají udržovat normální hladinu cukru v krvi. Zároveň se vyhněte cukrovinkám!

Spolehněte se na ryby

Ryby dodávají tělu zdravé tuky vyvažující hormony. Mezi nejlepší varianty přitom patří makrela, pstruh, sleď, sardinky a tuňák. Dobré množství zdravých tuků také můžete získat z ořechů a semínek.

Doplňujte vápník

Četné studie prokázaly, že ženy, které procházejí změnami nálady kvůli PMS, pozitivně reagují na doplňování vápníku, jež stabilizuje jejich emoce. Není to dobrý tip na zkrocených svých nálad? Kdo by to byl řekl, že vás spasí třeba takový jogurt, že?






Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Ačkoli jste poslední týdny neměli v práci tak úplně nadosah úspěch, po němž už dlouho toužíte, rozhodně se nevzdávejte! Snažte se ignorovat požadavky a nároky ostatních a soustřeďte se na své naděje a sny. Mělo by vám to usnadnit cestu. Nebojte se požádat o pomoc ty, o nichž víte, že vám ji poskytnou bez vedlejších úmyslů. Mají ve vás větší víru... Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

39 Příspěvků
Poslední příspěvek 15:07
6 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
6 Příspěvků
Poslední příspěvek včera

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat