Potraviny v plastu ničí mateřské mléko a imunitu dítěte

Stále platí jedno, kojení je nejlepší a dokonale nenahraditelná forma výživy novorozených dětí. Mateřské mléko dodává kojenci nejen všechny potřebné živiny, ale také posiluje jeho imunitu. S tím plně souhlasí vědci z Harvardovy univerzity, kteří však dodávají, že mateřské mléko nesmí obsahovat vysoké koncentrace perfluorovaných uhlovodíků.

Perfluorované uhlovodíky (PFC) a mezi nimi třeba perfluorosulfonát potlačují imunitu dítěte. Matka tyto látky může přijímat z životního prostředí, kontaminovanými potravinami, ale především uchováváním potravin v plastových obalech či krabicích na pizzu.

PFC mají akumulační charakter. Takže se v těle hromadí. A vědci z Harvardovy univerzity prokázali, že u některých kojenců s rostoucím věkem koncentrace stoupá. Pokud má matka také vysokou koncentraci ve svém těle. Je tedy jasné, že se v těle kojenců kumuluje z mateřského mléka.

PFC můžou potlačovat imunitu, ale také zvyšují riziko rakoviny varlat, ledvin a jater.

„Kojící matky by neměly používat pánve s nepřilnavým povrchem, pravidelně vysávat místnosti a nekonzumovat popcorn do mikrovlnné trouby, nepoužívat plastové obaly na potraviny a nejíst pizzu z krabice,“ radí vědci z Harvardovy univerzity.






Celkem  6 komentářů


Sledujte nás na sociálních sítích:

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

V tomto týdnu budete cítit silný příliv energie a touhu něco změnit. Vaše vnitřní odhodlání se probudí a budete mít chuť pustit se do nových aktivit, které jste dosud odkládali. Dávejte si však pozor na přehnanou impulzivitu, protože ta by mo... Více

Vybrat znamení
Zavřít

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

14 Příspěvků
Poslední příspěvek 10:00
110 Příspěvků
Poslední příspěvek 10:00
Zavřít Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat