Rozlučte se s nudou v posilovně

Permanentka do fitcentra je vždycky dobrý nápad. Jenže se bohužel nezřídka stává, že nás po čase přestane chození do posilovny bavit, a vy tak vyhodíte peníze za něco, co nakonec budete využívat jen pár týdnů.

Následujících pár tipů by vám mohlo pomoci s nudou v posilovně zatočit a vytrvat tak v jistě pozitivním odhodlání udělat něco pro svou fyzičku a zdraví.

Nechoďte sami

Tohle je jeden z nejjednodušších způsobů, jak si cvičení opravdu užít – podělit se o něj s někým. Takže přemluvte partnera či partnerku, některou z kamarádek nebo některého z kamarádů a choďte do fitka společně. Některá zařízení dokonce nabízejí slevu na permanentku, pokud s sebou někoho přivedete. To, že nebudete navštěvovat tělocvičnu sami, má dvě velké výhody – jednak z cvičení uděláte spíše společenskou událost a pro samé povídání a smích si ani nevšimnete, že už cvičíte hodinu, jednak budete v chození do posilovny mnohem poctivější, budete-li vědět, že na vás někdo spoléhá.

Změna je život

Strávit každou hodinu v posilovně jízdou na rotopedu je sice způsob, jak spálit potřebné množství kalorií, ale když tak probíhají veškeré vaše návštěvy fitcentra, nejspíš vás to brzy přestane bavit. Zkoušejte tedy pokaždé něco jiného! Že netušíte, jak se ten mučícímu zařízení podobný stroj vlastně používá? To přece vůbec nevadí! Máte pusu, zeptejte se. Personál posilovny vám jistě rád a ochotně poradí a pomůže. Stereotyp je základním předpokladem pro nudu, tak se jí nenechte pohltit!

Zkuste skupinu

Cvičení ale nemusí být jen o posilovacích přístrojích a rotopedech. Podívejte se, jestli fitness centrum nepořádá také například hodiny zumby, aerobiku, cvičení na míčích apod. Jednak na chvíli opustíte rutinu posilování na přístrojích, jednak můžete potkat další zajímavé lidi. Rozhodně vám nebude hrozit, že byste se nudili.

Aktualizujte playlist

Ve většině posiloven hraje rytmická hudba, která pomáhá motivovat k lepším výkonům (podvědomě se hýbete v souladu s rytmem). Jenže hudební vkus provozovatelů fitcentra se nemusí shodovat s tím vaším. Spousta lidí si proto s sebou bere mp3 přehrávač s vlastním výběrem písní. Hudba, kterou si vybíráte, by měla být rychlejší, hodně rytmická, ale ne jednotvárná. Zkuste poslouchat pokaždé něco jiného – když si budete dokola přehrávat stále jedno album, brzy vás přestane bavit. A s tím i cvičení.

Najměte si trenéra

Poslední možnost jak se nenudit v posilovně a neztratit motivaci ke cvičení je osobní trenér. Většina fitness center tyto služby nabízí, i když pravdou je, že většinou nepatří k těm nejlevnějším. Správný trenér zvolí cvičení přesně pro vás, nebude vás přepínat, ale také vás bude pohánět k lepším výkonům. A měl by také odhadnout, co vás v tělocvičně baví.
TIP Bety: Cvičíte, zdravě jíte, a přesto kila nejdou dolů? Poraďte se ZDARMA s naší dietoložkou Lenkou! Zeptat se jí můžete i na to, kde hledat motivaci k hubnutí!






Celkem 0 komentářů

Zdarma produkt k testování!

Staň se testerkou!

Reklama


Horoskopy

Beran

Beran

21. 3. - 20. 4.

Následující dny poznáte, že co si neuděláte sami, nebude odvedeno dobře. A i když vám tím rozhodně naroste sebevědomí (což už nějakou dobu potřebujete), neuzavírejte se před svým okolím! Neodmítejte rady kolegů a rodinných příslušníků, nepohrdejte pravidly. Pamatujte, že v roli „neúspěšných“ se můžete ocitnout až příliš snadno. Více

Vybrat znamení

Nastavení horoskopu

Vyberte si znameni, které chcete zobrazovat.

Diskuze

42 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
138 Příspěvků
Poslední příspěvek včera
72 Příspěvků
Poslední příspěvek včera

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat