Volný čas s dětmi
Volný čas s dětmi. Tipy, kam zajít s dětmi, dovolená s dětmi, vyrábění, jak zabavit hyperaktivní dítě.
Ráda bych se poradila kam mám vzít mé 2 děti v zimě na lyže, mám kluka 5 let a holčičku 3 roky a bud...
Dobrý den,jedeme na hory do Rakouska,bereme sebou i našeho 3,5 letého chlapečka,tomu jsme vybyvení k...
Máme nějaký tip na první dubnový víkend, který má být teplý a celý slunečný? Máme tříletého Matěje a...
Máte tip, kam vyrazit na rodinný výlet na víkend? Podělte se o něj s ostatními :)
Jak strávíte tento víkend? Vyrazíte do přírody s rodinou nebo na koncert či festival? Napište nám, j...
Ahojky všem maminkám*1*,
nedávno jsem narazila na postupy vyrábění, které mě dostaly, tak bych se...
Pěkný den všem, jsem učitelka na základní škole,blíží se vysvědčení a ráda bych vyrazila se třídou n...
Chci dětem pořídit kuličkovou modelínu, ale v posledních dnech jsem se setkala převážně s negativním...
Zdravím všechny maminky, potřebuji radu - jaká knížka se nejvíce líbí vašim malým dětem? Hledám toti...
Zdravím, chtěla bych se zeptat kde se dají sehnat skluzavky a prolézačky jako jsou na dětských hři...
Zdravím, teď od začátku září jsem začala s mým ročním prďolou chodit plavat, chodíme do Plaváčka a t...
Dobrý den, chci se zeptat jestli někdo odebíráte pro vaše děti pravidelně nějaký dětský časopis? Cht...
Ahojte všichni :-)
Dcerce Sofince je rok a chtěla bych s ní začít chodit do nějakého kroužku, kde b...
Třeba se bude někomu hodit tip na soutěž, do které se můžete zapojit tak, že vaše dítko namaluje obr...
Dobrý den, máte někdo z Vás zkušenosti s tím, že by se vaše děti učili na tabletu? Někde na netu jse...
Zdravím. Ráda bych slyšela názory a zkušenosti, na pořízení hřiště dítěti na zahradu.Je to rozumný n...
Ráda bych se zeptala na tipy, do jaké ZOO se v ČR vydat? Kde se dají krmit zvířátka, je tam třeba i ...
Ahoj, najde se tu nějaká maminka, co by mi pomohla s výběrem kočárku ? Chci dceři koupit kočár, ale ...